پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: دو هزار و 418 نفر ازاعضای سازمان واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات این سازمان در روز جمعه 22 تیرماه هستند.

شعارسال: حسین عابدی  اظهارداشت: این انتخابات از ساعت 9 صبح تا 16 عصرجمعه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار و واجدین شرایط با در دست داشتن کارت ملی و کارت عضویت سازمان می توانند رای دهند.

وی گفت: در این انتخابات 45 نفر نامزد شدند که هشت نفر انصراف داده اند.

انتخابات پنجمین دوره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در گلستان قرار بود اول تیرماه برگزار شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای واجد شرایط به 22 تیر سال جاری موکول شد.

در این انتخابات هفت نفر با رای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به مدت چهار سال انتخاب می شوند و علاوه بر این دو نفر توسط جهادکشاورزی، یک نفر توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و یک نفر توسط حفاظت محیط زیست برای عضویت در هیات مدیره معرفی می شود.

طبق گزارش نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، هشت هزار و 600 نفر دانش آموخته در 22 رشته بخش کشاورزی عضو این سازمان هستند که 50 درصد از این اعضا را بانوان تشکیل می دهند.

استان گلستان واقع در شمال کشور دارای یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت است که اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی و دامپروری است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21تیر97، کدخبر: 82967930: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این حجم از تقاضا برای شرکت انشاالله که برای خدمت بیشتر به مردمه نه چیز دیگه
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
افراد که میتونن نظام مهندسی بگیرن باید از لحاظ اخلاقی هم بررسی شوند تا دچار مشکل در اعتبار پروانه های ساختمان نشوند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین