پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷
معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام ساخت 21 بیمارستان با مجموع دو هزار و 163 تخت در کشور تا پایان امسال خبر داد.

شعارسال: محمدجعفر علیزاده در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون پنج بیمارستان از این تعداد تکمیل شده و در حال تجهیز است.

وی گفت: 100 بیمارستان نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که اتمام آنها در دستور کار دولت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ابنیه‌های دولتی گفت: 60 بیمارستان تا پایان سال 95 در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

وی گفت: دولت نگاه خاص به مقوله بهداشت و درمان دارد که این امر باعث انقلاب عظیمی در ساخت بیمارستان در سطح کشور می‌شود. معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح چهار بیمارستان در ماه‌های آینده در کشور خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها در استان‌های تهران، قزوین، خراسان و آذربایجان غربی با میانگین پیشرفت بیش از 70 درصدی به زودی به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برای تسریع در امر اتمام پروژه‌های بیمارستانی از منابع دیگر نیز مبلغ 800 میلیارد ریال اعتبار به این منظور اختصاص یافته است. وی در ارتباط با بیمارستان‌های در دست ساخت در استان کردستان نیز اظهار کرد: بیمارستان 237 تختخوابی سقز یکی از این بیمارستان‌ها است که بخش دیالیز و اورژانس نیز برای آن پیش‌بینی شده است و سال آینده به اتمام می‌رسد و از بیمارستان‌های نمونه کشور خواهد شد. علیزاده با بیان اینکه این بیمارستان بالای 52 درصد پیشرفت دارد گفت: در این سفر 12 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: عملیات ساخت بیمارستان 90 تختخوابی بانه با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و اعتبار 10 میلیارد تومانی که این ستاد در نظر گرفته است فعال است و امسال 200 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان 50 درصد پیشرفت دارد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار شد در ساخت پنج بیمارستان در کشور مشارکت کند که یکی از این بیمارستان‌ها در کردستان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: قرار بود بیمارستان بانه با مشارکت بخش خصوصی و به شیوه دولتی خصوصی ساخته شود که به دلیل عدم استقبال بخش خصوصی، این بیمارستان توسط خود دولت ساخته می‌شود.

علیزاده در رابطه با ساخت دیگر بیمارستان‌هایی که وزارت راه و شهرسازی در کردستان برعهده دارد گفت: امسال بیمارستان سروآباد کامل شد و بیمارستان 35 تختخوابی دهگلان نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نیوشاب، تاریخ انتشار: 25شهریور1394، کدخبر: 40534870: www.reader.newshub.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
خدا رو شکر کمی وضعیت درمانی کشور بهبود پیدا میکنه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین