پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۰۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
تاکنون شکایات متعددی از مواجهه زنان با آزار و اذیت در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی روسیه به ثبت رسیده است. از جمله این موارد، آزار زنان خبرنگاری است که برای پوشش خبری رقابت‌ها در این کشور به سر می‌برند.فیفا اعلام کرده است که کارت هواداری افراد خاطی را باطل و آن‌ها را با همکاری مقامات روسیه از این کشور اخراج می کند.
شعارسال: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از مسئولان پخش تلویزیونی رقابت‌های جام جهانی خواسته است که از توجه بیش از حد به زنان حاضر در استادیوم‌ها و ترویج نگاه جنسیت‌زده پرهیز کنند.

به گزارش یورونیوز، «فدریکو آدیِچی» از مدیران ارشد فیفا در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مسئولان پخش کننده بازی های جام جهانی از توجه بیش از حد به زنان حاضر در استادیوم‌ها و ترویج نگاه جنسیت‌زده پرهیز کنند.

به گفته او، فیفا از مسئولان پخش تلویزیونی رقابت‌های جام جهانی خواسته است که به پخش تصاویر «زنان جذاب» حاضر در استادیوم‌ها‌ پایان دهند.

نگاه جنسیت‌زده و آزار و اذیت زنان در روسیه از جمله چالش‌های برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ بوده و موجب شده است که مسئولان رقابت‌ها با همکاری گروه‌های فعال حقوق زنان، اقدام به آسیب‌شناسی در این زمینه کنند.

برمبنای گزارش های منتشر شده، تاکنون شکایات متعددی از مواجهه زنان با آزار و اذیت در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی روسیه به ثبت رسیده است. از جمله این موارد، آزار زنان خبرنگاری است که برای پوشش خبری رقابت‌ها در این کشور به سر می‌برند.

فیفا اعلام کرده است که کارت هواداری افراد خاطی را باطل و آن‌ها را با همکاری مقامات روسیه از این کشور اخراج می کند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 22تیر 1397 ، کدخبر: 418693،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ف75
این خیلی اعتراف بزرگی از جانب غربی هاست! این معنیش تموم چیزیه که اسلام داشت از هزاران سال پیش با عنوان حقوق زن ازش یاد می کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
شاید نگاه ما خیلی مریضه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین