پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۰۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: هنجارشکنی‌های اخیر با هدف بی‌حجابی اجباری در کشور در حال اجراست. می‌خواهند بی‌دینی را در کشور اجباری کنند.

شعار سال: شیدا یزدانی، جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: مدتی قبل مسئله دختران خیابان انقلاب راه افتاد و این هنجارشکنی‌های اخیر نیز با هدف بی حجابی اجباری در کشور در حال اجراست. می‌خواهند بی دینی را در کشور اجباری کنند. از این جهت یک بی احترامی بزرگ به عقاید و ارزش‌های ملت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات و حرف‌هایی که این گروه می‌زنند نقض همان آزادی‌ای است که خودشان می‌گویند. این‌ها می‌خواهند فقط خودشان آزاد باشند و از این جهت آزادی را از دیگر مردم سلب می‌کنند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در خصوص انتشار فیلمی از رقص در جلوی مسجد گفت: این حرکات خلاف عرف و دین است؛ باید با این افراد برخورد جدی شود، البته نیاز به حرکت مردمی نیز دارد. هرچند باید از نظر قانونی با این افراد برخورد شود، اما همه می‌دانیم این‌ها با ظرفیت رسانه‌ای خود مظلوم نمایی کرده و در نتیجه سو استفاده می کنند.

یزدانی افزود: کشور در برخی بخش‌های اقتصادی و اجتماعی دارای ثبات نیست و عده‌ای از این شرایط سو استفاده می‌کنند. ما اگر دارای ثبات شویم می‌توانیم بر چنین مشکلاتی پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای از فقر فرهنگی رنج می‌برند. فقر فرهنگی یعنی کسی فرسنگ‌ها دورتر از مرز و بوم، بتواند برای باورهایت نقشه بکشد و برخی بدون هیچ اراده‌ای بازیگر این نقشه‌ها شوند. نبود آزادی یعنی به جای این که خودت به صورت آزادانه فکر کنی، افسار فکرت را در اختیار انسان‌هایی از جمله علینژاد بدهی که بر هیچ مرام و مسلکی استوار نیستند و هدفشان نابودی انسانیت است.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد در پایان گفت: وظیفه‌ ما بانوان این کشور، دفاع از باورهایمان و آشکار کردن نیات پلید اربابان مسیح است. این‌ها هدفی جز دور کردن ما از انسانیت و نزدیک کردنمان به خوی حیوانی ندارند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 696577، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
خدا انسان رو ازاد افرید تا اوتجوری که میخواد باشه نمیدونم چرا فکر میکنی از خدا بالاتری خانم
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
هر کسی شعور داره چیزاییی که لازمه بدونه رو اموزش میبینه تصمیم با خودشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین