پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۴۱۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کرسی ترویجی «فهم هرمنوتیکی علوم انسانی مبتنی بر آرای دیلتای» با ارائه مالک شجاعی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
شعار سال : به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره بیست و پنجمین کرسی ترویجی با رویکرد عرضه و نقد ایده علمی برگزار می شود. عنوان این کرسی ترویجی «فهم هرمنوتیکی علوم انسانی مبتنی بر آرای دیلتای» و ارائه دهنده آن هم مالک شجاعی جشوقانی است.


ناقدین این جلسه محمد تقی موحد ابطحی و پگاه مصلح، مدیر علمی، معین معین زاده و مدیر اجرایی، طاهره ایشانی است.کرسی ترویجی «فهم هرمنوتیکی علوم انسانی مبتنی بر آرای دیلتای» یکشنبه ۲۴ تیر از ساعت: ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی طلیعه، تاریخ انتشار:19 تیر 1397 ، کدخبر:71524 ، www.talie.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین