پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: مسجد چهارمردان قم یکی از مساجدی است که توانسته با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، همواره هویت انقلابی بودن خود را حفظ کند و به عنوان یک مسجد الگو برای دیگر مساجد باشد.
شعار سال: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: مسجد چهارمردان قم یکی از مساجدی است که توانسته با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، همواره هویت انقلابی بودن خود را حفظ کند و به عنوان یک مسجد الگو برای دیگر مساجد باشد.

حسن مالکی نژاد در آیین رونمایی از پوستر فراخوان 40 مسجد شاخص کشور که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد گفت: یکی از دلایل مهمی که این مسجد برای آیین رونمایی انتخاب شد به این دلیل بود که امام راحل در مسجد چهارمردان قم نخستین رای خود را به صندوق انداخته و از سوی دیگر این مسجد شاخصه های انقلابی بسیاری دارد.

وی بیان داشت: مسجد چهارمردان قم یکی از مساجدی است که توانسته با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، همواره هویت انقلابی بودن خود را حفظ کند و به عنوان یک مسجد الگو برای دیگر مساجد باشد.

مالکی نژاد به حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی یادگار امام راحل در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان 40 مسجد شاخص کشور اشاره کرد و گفت: حضور ایشان در این مراسم یاد امام راحل را بار دیگر برای ما زنده کرده و خاطرات آن دوران زنده شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: یکی از اهداف امام راحل زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) بود که باید همواره در این زمینه تلاش کنیم و بتوانیم در این راستا گام برداریم.

وی ضمن تقدیر از شهردار و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به منظور برگزاری جشنواره چله سرو گفت: این اقدام بسیار ارزشمند بود که موجب می شود شاخصه های انقلابی گری در مساجد مشخص و به دیگر مساجد نیز اعلام شود.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397، کدخبر: 728740 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین