پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
استاندار مرکزی گفت: برگزاری نمایشگاه مدولباس ظرفیتی موثر در انتقال فرهنگ استان مرکزی به نسل جوان است.
شعار سال: استاندار مرکزی گفت: برگزاری نمایشگاه مدولباس ظرفیتی موثر در انتقال فرهنگ استان مرکزی به نسل جوان است.

 سید علی آقازاده در حاشیه پنجمین نمایشگاه مد و لباس استان مرکزی با اشاره به حضور گرو‌ه‌های مختلف فعال در حوزه طراحی و تولید لباس‌های قدیمی، تاریخی و سنتی استان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه این چنین نشان از آن دارد که استان مرکزی توان و ظرفیت بالایی به لحاظ فرهنگی دارد و باید اهتمام ویژه‌ای جهت احیای لباس‌های سنتی این دیار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: لباس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه نشانگر ظرفیت مطلوب استان است و این لباس‌های قدیمی می‌تواند با شرایط امروز و سازوکارهای جدید تطبیق پیدا کنند و به عنوان تلفیقی از طراحی امروزی و کهن به بازار عرضه شود و قطعا گویای فرهنگ دینی، بومی و تاریخی استان خواهد بود.

استاندار مرکزی با اشاره به اثربخشی برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی در فرهنگ پوششی مردم افزود: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند هنر و فرهنگ استان مرکزی را به نسل جوان منتقل کند و در راستای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی موثر است..

آقازاده اضافه کرد: هیات داوری این جشنواره از تهران انتخاب شدند و بدون هیچگونه سابقه و آشنایی قبلی افراد و تیم‌های برتر را انتخاب کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 تیر 1397، کدخبر: 728353 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین