پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۴۱۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
اولین همایش راهپیمایی خانوادگی جهت نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها از سوی شهرداری و شورای شهر در بام پردیس برگزار شد.
شعار سال: اولین همایش راهپیمایی خانوادگی جهت نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها از سوی شهرداری و شورای شهر در بام پردیس برگزار شد.
 کورش گلریز شهردار شهرستان پردیس در همایش پیاده روی  از امام تا بام که برای اولین بار در این شهرستان برگزار شده بود در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سختی‌های زندگی شهری، ورزش از ملزومات اصلی خانواده ها در پردیس به شمار می رود و با توجه به آب و هوای مطلوبی که این منطقه دارد این امکان را برای برگزاری مداوم همایش‌های پیاده روی ممکن ساخته از این رو شهرداری و شورای شهر پردیس با طرح مسیر سلامتی برای شهروندان هر ماه یک مسیر راه سلامتی را داریم.

وی با بیان اینکه امروز هدف از این مسیر سلامتی شناساندن بام پردیس بود، اظهار داشت: بام پردیس فضای بسیار بزرگی به مساحت ۸۰ مکتار است که قابلیت های تفریحی و اشتغال زایی بالایی دارد و شهرداری پردیس زیر ساخت های آن را فراهم ساخته و مابقی را به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.

گلریز افزود: این مکان که ۲۵ فرصت سرمایه گزاری فرهنگی، ورزشی و تفریحی دارد به زودی به عنوان مرکز برنامه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی با وسایل مجهز ورزش همگانی و مربیان مخصوص در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

هادی سوهانی رئیس کمیسوین فرهنگی شورای شهر و رئیس هیات همگانی نیز در این مراسم به خبرنگاران گفت: اولین همایش پیاده روی خانوادگی شهر پردیس با استقبال خوب خانواده ها روبرو شد و هیات همگانی شهرستان در تلاش است تمام ۳۷ رشته ورزش همگانی را در پردیس فعال کند.

به گزارش ایلنا، سوهانی خاطرنشان کرد: فعلا ما ۳ پارک بزرگ شهر پردیس را برای برنامه های ورزشی و همگانی فراهم کردیم که به صورت رایگان در فاز اول، دوم و سوم اجرا می شود.

سوهانی به اهمیت ورزش بانوان شهر اشاره کرد و یادآور شد: پارک ویژه پردیس هر روزه در ۲ نوبت صبحگاهی و عصرگاهی با مربی های خانم در اختیار بانوان خواهد بود.

احمد قیاسوند از پیشکسوتان ورزش همگانی و مسئول دو و پیاده روی استان تهران نیز در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا، برگزاری اولین همایش پیاده روی استان را بسیار مطلوب و با نشاط ارزیابی کرد و گفت: تاکنون توانسته ایم با همکاری هیات همگانی شهر پردیس شاهد خدمت و حضور در جمع ورزشکاران پردیس را داشته باشیم و با توجه به استقبالی که شده امیدواریم بتوانیم در برنامه های بعدی به عنوان مربی تمرینات ویژه ای را به اهالی ارائه دهیم .

وی افزود: همایش پیاده روی شهر پردیس بسیار با نظم و بانشاط برگزار شد و از هیات درخواست برگزاری هفتگی و ماهانه این مراسم ها را برای خانواده ها داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 22 تیر 1397، کدخبر: 643840 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
وجود این برنامه های ورزش همگانی و ایجاد نشاط و روحیه در جامعه امروز ما جز واجبات برای وزارت ورزش و جوانان باید باشهه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین