پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
هادی شیرخانی اظهار داشت: مصرف برق در استان ایلام در ساعات پیک از خطوط قرمز کاملا عبور کرده است و این موضوع موجب خاموشی‌های مقطعی می‌‌شود.
شعار سال: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: هیچ گونه صادرات برقی‌ در استان ایلام نداریم.

هادی شیرخانی اظهار داشت: مصرف برق در استان ایلام در ساعات پیک از خطوط قرمز کاملا عبور کرده است و این موضوع موجب خاموشی‌های مقطعی می‌‌شود.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اینکه در استان ایلام هیچ گونه صادرات برقی نداریم گفت: تمام ظرفیت‌های موجود را وارد شبکه کرده‌ایم، حتی از پتروشیمی و واحد‌های مشابه برق خریداری و وارد شبکه کرده‌ایم.

شیرخانی اعمال خاموشی‌ها را فراگیر دانست و تصریح کرد: در اعمال برنامه خاموشی‌ها هیچ ملاحظه‌ای برای شخص یا هیچ نهادی صورت نمی‌گیرد وقتی مجبور به خاموشی بیمارستان‌ها شدیم دیگر شخص درمیان نیست و با هیچ کس تعارف نداریم.

روشنایی روزانه برخی معابر بین شهری و جاده‌های برون شهری و تاثیر آن بر کاهش مصرف مورد مد نظر شیرخانی بود که در این رابطه بیان‌ کرد: روشنایی روزانه برخی معابر بین شهری و جاده‌های برون‌شهری در حیطه اختیارات  شرکت توزیع برق استان ایلام نیست و در محدوده درون‌شهری هم اگر روشنایی باشد همکاران در حال تعمیرات و اصلاح روشنایی‌ها هستند و یا به خاطر عملکرد ساعت نجومی نصب‌ شده در سیستم روشنایی معابر است که به خاطر تفاوت در طلوع و غروب خورشید که در کشور ما از شرق به غرب حدوداً یک ساعت است و ساعات اینها به گونه‌ای تنظیم شده که مرکز کشور را در نظر‌ گرفته طبیعتاً در هنگام آغاز روز با تأخیر‌ در خاموشی عمل‌ کرده و در زمان غروب با تعجیل تقریبا نیم ساعت عمل‌ می‌کند.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان ایلام در ارتباط با رعایت مصرف در ادارات استان گفت: یک گروه مستندساز به صورت روزانه با همراهی کارگروه نظارت، مصرف ادارات در ساعات غیراداری را چک می‌کند.

شیرخانی با اشاره به انتقاد برخی شهروندان در مورد سوختن وسایل خانگی بر اثر قطع ناگهانی برق گفت: با قطعی برق هیچ دستگاهی نمی‌سوزد، این یک مقوله علمی است، مشترکان در صورت نوسان و آسیب می‌توانند به 121 اطلاع و پس از بررسی، راهکارهای قانونی اعمال می‌‌شود و کلیه وسایل برقی مشترکان بیمه هستند و این مهم در قبوض مشترکان، عنوان "شما بیمه هستید" قید شده است.

شیرخانی به راه‌های ارتباطی شهروندان ایلامی با شرکت توزیع برق استان ایلام اشاره و بیان کرد: تنها راه ارتباطی با مجموعه برق تلفن 121 است که دارای سه سیستم است که هر کدام 30 خط تلفن به آن وصل است.

وی در پاسخ به گله‌مندی شهروندان در ارتباط با عدم برقراری ارتباط با شماره 121 گفت: اگر تنها 10 درصد مشترکان به صورت هم زمان تماس بگیرند، قریب به 20 هزار تماس می‌شود که با در نظر گرفتن این مقدار از تماس‌های بهمنی طبیعتاً بیش از 90 درصد آنها امکان وصل شدن به اپراتور را ندارد، پس در زمان خاموشی‌ها از مردم خوب استان خواهشمندیم از تماس‌های بهمنی با سامانه خودداری فرموده تا دچار اختلال نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397، کدخبر: 1775239 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
برای من خنده داره که هنوز هم داریم در مورد صادرات چیزی حرف میزنیم که این روزها تا میتونه داره پاشو روی گلوی مردم فشار میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین