پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مدیرکل پزشکی قانونی ‌استان کردستان گفت: نتایج آزمایشات تعیین هویت اجساد اتوبوس حادثه تلخ ترمینال سنندج اعلام شد.
شعار سال: مدیرکل پزشکی قانونی ‌استان کردستان گفت: نتایج آزمایشات تعیین هویت اجساد اتوبوس حادثه تلخ ترمینال سنندج اعلام شد.
غلامرضا همایون‌پور با اشاره به حادثه تلخ ترمینال سنندج اظهار داشت: آزمایشات تعیین هویت در اسرع وقت انجام شد و هر 11 نفر از فوت‌شدگان که از طریق اداره‌کل پزشکی قانونی استان کردستان معاینه و نمونه‌برداری شده بودند با نتایج DNA مطابقت داشته و ده نفر از جانباختگان تحویل بستگان و یک نفر دیگر نیز به‌محض مراجعه بستگان تحویل آنان داده می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی ‌استان کردستان تصریح کرد: از نخستین ساعات اعلام حادثه آتش‌سوزی تیمی از پزشکان و تکنسین‌های پزشکی قانونی شروع به معاینه اجساد و نمونه‌گیری را انجام دادند و نمونه‌ها را جهت انجام آزمایش تعیین هویت به آزمایشگاه سازمان پزشکی قانونی کشور ارسال و در کوتاه‌ترین زمان کلیه نتایج اعلام و اجساد شناسایی تحویل بستگان شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397، کدخبر: 1775259 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین