پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۲۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به طرح دوفوریتی کمک سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری‌ها گفت: در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های دامغان کمک شده است.

شعار سال: ابوالفضل حسن بیگی از تقدیم طرح دوفوریتی باهدف کمک مالی به شهرداری‌های کشور خبر داد و بیان کرد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این طرح برای شهرداری‌های شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر پیش‌بینی‌شده که در صورت تصویب این اعتبار در اختیار شهرداران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری‌ها گفت: با تصویب این طرح و اختصاص اعتبار، کمک فراوانی به شهرداری‌ها برای برون‌رفت از مشکلات خواهد شد لذا مجلس شورای اسلامی تلاش دارد که با تزریق اعتبارات لازم در ارائه خدمات بهتر به مردم کمک کند.

اعطای کمک ۱۲ میلیاردی به شهرداری دامغان

عضو خانه ملت بابیان اینکه در یک سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان به شهرداری دامغان و ۲.۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های امیریه، دیباج و کلاته کمک شده است، تأکید کرد: در این مدت همچنین شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دهیاری‌های شهرستان دامغان تعلق گرفت.

حسن بیگی درباره ضرورت کمک‌های مالی به شهرداری‌ها و بخشداری‌های دامغان، تأکید کرد: این شهرستان ۲۵ سال است که از رشد و توسعه عقب‌افتاده و مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرارگرفته است لذا برای کمک به رشد و آبادانی شهرستان نیازمند پنج هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم که بتوان به رشد و توسعه این منطقه اندیشید.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش بهره‌برداران بخش کشاورزی، ایجاد پنج منطقه تفریحی و گردشگری، در دست‌ساخت بودن ۳۵ مرکز بهداشتی و درمانی و ... از مهم‌ترین اقداماتی است که به رشد و توسعه دامغان کمک می‌کند.

نماینده دامغان در مجلس در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه معدن طزره امروز باید دارای ۳۰ هزار کارگر باشد نه یک هزار و ۷۰۰ نفر، گفت: یک هزار کارگر دامغانی در این معدن کار می‌کنند که متأسفانه آمار خوبی نیست چرا که این معدن با ظرفیت‌های عظیمی که دارد می تواند منبع عظیم اشتغال باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 تیر 97، کدمطلب: 4345795، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
فقط از خدا میخوام اینا سیستم نظارتیشون رو برای شهرداری ها بیشتر کنن تا اتفاقات گذشته رو شاهد نباشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
کاش این هزینه ها بخشیش از طرف شهرداری ها به احیای بافت فرسوده هر شهر اختصاص داده بشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین