پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
استاندار قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، آن را منشاء خیر و برکت و فرصتی مناسب برای تزریق شور و نشاط معنوی و ترویج آموزه های دینی و ارتقاء معرفت درجامعه دانست.
شعار سال: استاندار قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، آن را منشاء خیر و برکت و فرصتی مناسب برای تزریق شور و نشاط معنوی و ترویج آموزه های دینی و ارتقاء معرفت درجامعه دانست.

سید مهدی صادقی در این پیام، ضمن تبریک حلول میلاد با برکت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، آورده است: دهه کرامت منشاء خیر و برکت، همچنین فرصت ارزنده ای برای ترویج آموزه های دینی و ارتقاء معرفت عمومی نسبت به اهل بیت(ع) و نیز نمایش چهره رحمانی اسلام است و می طلبد که با اجرای برنامه های فاخر محتوا محور و مبتنی بر مشارکت فعال و پرشور مردم، ضمن تکریم شایسته این دهه، زمینه را برای بهره مندی مناسب جامعه اسلامی از آثار و برکات و ظرفیت های ارزشمند آن فراهم کرد.

این پیام حاکیست: دهه اول ذی القعده، به یمن سه مولود خجسته، به نام دهه کرامت متبرک شده است. دهه ای سراسر نور و شادی که خیل عظیم شیعیان و ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جای جای ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان با حضور پرشور در آیین های باشکوه آن را گرامی می دارند.

در ادامه پیام آمده است: در این ایام سرور انگیز، مضجع شریف امام رضا(ع) در مشهد مقدس، بارگاه منور و قدسی حضرت معصومه(س) در قم و حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز، مملو از زائران و مجاورانی است که عطر و بوی دلنواز حرم رضوی و فاطمی را با جان و دل استشمام کرده و باعرض ارادت ویژه به ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص)، بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با مقام رفیع ولایت و ذریه مطهر ایشان، به جهانیان نشان می دهند.

استاندار قم در ادامه پیام خود، افزوده است: فرا رسیدن میلاد با سعادت شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت ، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده است همچنین زاد روز با برکت برادر و برادرزادگان بزرگوار ایشان، هشتمین سپهر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه الاف التحیه و الثناء و حضرت احمد بن موسی(ع) و فرخنده دهه کرامت را به مردم شریف استان قم و عموم محبان و شیفتگان ائمه اطهار(ع) در ایران و سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را در پیروی از انبیاء الهی و بهره مندی از شفاعت این گوهر های زیبای هدایت و سعادت، از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و تا سوم مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است. در دهه کرامت 256 برنامه در قالب 2 هزار و 627 ریزبرنامه دینی، علمی و فرهنگی در حرم حضرت معصومه(س) اجرایی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 729130 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
واقعا تو شرایطی ک مردم تو نون شبششون موندن اونوقت به فکر نشاط معنوی هستین :/م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین