پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۵۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
رئیس جمهور سوریه افزود: در دوره جنگ علیه سوریه و مبارزه سوریه با تروریسم، روابط استراتژیک دو کشور روز به روز تقویت شد و این روابط که به مصلحت دو کشور و منطقه است همچنان در عالی ترین سطح ادامه خواهد یافت.
شعارسال: رئیس جمهور سوریه در دیدار جابری انصاری گفت که روابط ایران و سوریه علیرغم تهدیدات داخلی و خارجی روند تکاملی خود را طی خواهد کرد و در عالی ترین سطح ادامه می یابد.

حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه که در حال دیدار از منطقه است، امروز یکشنبه بیست و چهارم تیر ماه 1397 در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه و هماهنگی های دو کشور در مرحله فعلی گفتگو و تبادل نظر کرد.

جابری انصاری در این دیدار با اشاره به تحولات اخیر جنوب سوریه و اعاده حاکمیت دولت این کشور بر بخش های وسیعی از استان های درعا و قنیطره، این پیروزی ها را به دولت و ملت سوریه تبریک گفت و تاکید کرد: در این شرایط و به موازات موفقیت های میدانی در روند رویارویی با تروریسم، مدیریت روند های سیاسی برای پایان بحران سوریه ضروری است.

وی همچنین در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات مذاکرات جاری درباره کمیته قانون اساسی سوریه ارائه کرد.

رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار اعلام کرد: پیروزی بر تروریسم در بخش های عمده سرزمین سوریه، زمینه مناسب برای پیشرفت در روند سیاسی و پایان جنگ بر علیه سوریه را فراهم کرده است.

بشار اسد همچنین با اشاره به برخی تهدیدات داخلی و خارجی نسبت به روابط مستحکم بین دو کشور در طول چهار دهه اخیر، تاکید کرد: این روابط علیرغم این تهدیدات همچنان روند تکاملی خود را طی خواهد کرد.

رئیس جمهور سوریه افزود: در دوره جنگ علیه سوریه و مبارزه سوریه با تروریسم، روابط استراتژیک دو کشور روز به روز تقویت شد و این روابط که به مصلحت دو کشور و منطقه است همچنان در عالی ترین سطح ادامه خواهد یافت.

جابری انصاری نیز با اشاره به تجربه چهار دهه روابط و همکاری های موفق دو کشور و حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مقابله با تروریسم و مداخله خارجی در مرحله اخیر روابط، اظهار داشت: روابط دو کشور در سخت ترین مراحل در طول 40 سال گذشته رو به گسترش بوده و بر اساس منافع مشترک دو ملت و ملت های منطقه و همچنین دیدگاههای راهبردی رهبران دو کشور ادامه خواهد یافت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397 ، کدخبر: 367437 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
چه کشوری بهتر از ایران برای سوریه مجبوره و خوشحال به ادامه ارتباطاته چون کشوری به غیر ایران این کشور و به رسمیت نمیشناسه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
باید هم ادامه بیابه که امنیت ایران تامین باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین