پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندان اظهار داشت: اگرچه گردشگری یکی از اولویت های توسعه استان است اما دغدغه ای است که تنها در حد یک شعار مانده است.
شعار سال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندان اظهار داشت: اگرچه گردشگری یکی از اولویت های توسعه استان است اما دغدغه ای است که تنها در حد یک شعار مانده است.

سیف الله فرزانه در جلسه بررسی تسهیلات روستایی که با حضور نمایندگان بانکهای عامل برگزار شده بود؛ گفت: توسعه و پیشرفت گردشگری تنها با همراهی و تعامل دستگاه های اجرای امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه طرح های جدید و هدفمند در حوزه دریا و ساحل برای بانک ها و سرمایه گذاران توجیه اقتصادی دارد؛ افزود: تاکنون ۳۲۴ طرح در حوزه اشتغال روستایی به بانکها معرفی شده است که نیاز به ۳۷۳ میلیارد ریال تسهیلات دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از پیش بینی اشتغال ۷۶۳ نفر در طرح های روستایی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۲۲ طرح موفق شدند ۵۹ میلیارد ریال از بانک ها تسهیلات بگیرند.

فرزانه یادآور شد: در حوزه تسهیلات فراگیر،۶۷ طرح با  اعتبار یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال یک هزار و ۹۸۹ نفر به بانکهای عامل معرفی شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 4348052 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
کشور ما پتانسیل های بسیاری را در این زمینه دارد ولی باید برخی از زمینه ها در این مورد فراهم شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
همه حرفا در حد شعار باقی موند م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین