پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: ایجاد ۱۲ هزار شغل در بخش صنعت معدن تجارت هدفگذاری شده است.
شعار سال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: ایجاد ۱۲ هزار شغل در بخش صنعت معدن تجارت هدفگذاری شده است.

بهمن حسین زاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان مشگین شهر  اظهار کرد: از 20 هزار شغل که در استان ایجاد می شود 12 هزار شغل در بخش صنعت، معدن و تجارت هدفگذاری شده و از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز انتظار می رود  برای تحقق برنامه های اشتغال در استان اردبیل  سرمایه گذاری نماید.

وی با بیان اینکه  سهم بخش گردشگری با مطالعه 24 طرح  اشتغال زایی در این حوزه بصورت ویژه در نظر گرفته شده است، افزود: با ابتکار استاندار اردبیل و ارائه ایده زمستان بیدار توسعه صنعت توریسم و گردشگری استان که از ظرفیت بالای اشتغال برخوردار است برنامه ریزی شده است .

معاون استاندار اردبیل پرهیز از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده محصولات تولیدی استان به ویژه در بخش کشاورزی را از دیگر برنامه های توسعه اقتصادی و ایجاد درآمد عنوان کرد.

حسین زاده با اشاره به وجود 65 هزار بیکار در استان ، ابراز امیدواری کرد با تحقق برنامه های اشتغال اردبیل 1400 شاهد حل معضل بیکاری در استان اردبیل باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397،کدخبر: 644866 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
متاسفانه بیکاری همه جا بیداد میکنه ای کاش مسئولین در زمینه اشتغال جوونا بیشتر کار انجام بدن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین