پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود که شاهد تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم از سطح مزارع و زمین‌های کشاورزی در سطح استان باشیم.
شعار سال: معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود که شاهد تولید بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم از سطح مزارع و زمین‌های کشاورزی در سطح استان باشیم.

 احمد شهریار پیش از ظهر امروز در بازدید از مزارع گندم خلخال اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود که شاهد تولید بیش از 600 هزار تن گندم از سطح مزارع و زمین‌های کشاورزی در سطح استان باشیم که برنامه‌ریزی لازم برای خرید محصول مازاد بر نیاز کشاورزان در استان انجام شده است.

وی با اشاره به پایان برداشت گندم در اراضی شمالی استان بیان کرد: بیش از 305 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل شامل 235 عزر هکتار دیم و 170 هزار هکتار آبی امسال به زیر کشت محصول گندم رفته که برداشت این محصول در مناطق جنوبی و مرکزی در حال انجام شوده اما در برخی مناطق سردسیری هنوز آغاز نشده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل از خرید گندم به قیمت تضمینی به ازای هر کیلو 13 هزار ریال خبر داد و افزود: امسال خرید گندم از کشاورزنی که نسبتبه ثبت‌نام در سامانه بهره‌برداران کشاورزی اقدام کرده‌اند انجام می‌شود تا از این طریق بتوانیم واسطه‌ها را از چرخه خرید گندم به طور کامل حذف کنیم.

شهریار تصریح کرد: برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان و گندمکاران در 10 شهرستان استان اردبیل 56 مرکز خرید راه‌اندازی شده و پس از خریداری گندم از کشاورزان، محصول خریداری شده در سیلوهای دولتی و نیز بخش خصوصی و اتحادیه تعاونی‌های روستایی انبار و ذخیره‌سازی خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به کاهش تولید گندم در سطح استان اردبیل گفت: به دنبال خشکسالی‌ها در زمستان و پاییز سال گذشته و نیز سرمای اردیبهشت‌ماه امسال شاهد کاهش نسبی در تولید محصول استرتژیک گندم در سطح استان نسبت به سال گذشته بودیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 1777468 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
فکر میکنم اردبیل به تنهایی تونسته شعار روحانی رو در خودکفایی گندم عملی کنه:))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
خداروشکر با این حجم از برداشت تونستیم واردات گندم رو به صفر برسونیم
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
خداییش ای کاش اقای روحانی بیشتر از این ها قدر اردبیل مارو بدونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین