پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
محمدی گفت: نخستین کاروان ۲۷۰ نفره زائران حج تمتع امسال، ساعت 7 صبح فردا از فرودگاه امام خمینی(ره) به مدینه اعزام می‌شود.
شعارسال: حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در روز چهارشنبه به غیر از اعزام نخستین کاروان زائران حج 97 از فرودگاه امام خمینی (ره)، پرواز دیگری به سمت عربستان انجام نمی‌شود، اما روند اعزام زائران از روز پنجشنبه از طریق این فرودگاه به صورت عادی انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان بعثه یا سازمان حج و زیارت، نخستین کاروان زائران را همراهی خواهند کرد یا نه، اظهار کرد: به احتمال زیاد مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه رهبر معظم انقلاب در امور حج نیز در اوایل مرداد ماه عازم عربستان خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره روند صدور ویزای الکترونیکی برای زائران حج گفت: تاکنون ۲۵ هزار نسخه ویزای الکترونیکی برای زائران حج تمتع صادر شده و مابقی نیز در چند روز آینده انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام قبلی مسئولان سازمان حج و زیارت، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی به غیر از نیرو‌های ستادی، امداد، خدمات و پزشکان برای انجام مناسک از ۲۰ ایستگاه پروازی در سراسر کشور راهی عربستان خواهند شد.

محمدی گفت: به زائران حج امسال توصیه می‌کنیم تا با توجه به آموزش‌های ارائه شده در هماهنگی با مدیران کاروان‌ها و احترام به قوانین کشور عربستان، سفر خوبی را به انجام برسانند.

وی افزود: همچنین با توجه به گرمای هوا از زائران می‌خواهیم با رعایت هرچه بیشتر مسائل بهداشتی، مراقب سلامتی خود باشند و سعی کنند زیاد در معرض آفتاب قرار نگیرند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زائران در طول زمان حضور در موسم حج در عربستان می‌توانند از پیام رسان گپ برای برقراری ارتباطات مخابراتی استفاده کنند.

وی افزود: در مراسم بدرقه نخستین کاروان زائران حج تمتع ۹۷، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان کشوری حضور خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 ، کدخبر: 6600308 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
قبول باشد ان شاالله
ناشناس
United States
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
امیدوارم که به سلامت برن و بیان! البته اگه عربستان سعودی بذاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین