پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
شهردار یاسوج به مهاجرت بی رویه به شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: یاسوج اکنون مقصد سکونت بسیاری از مردم استان شده است که باید ۱۳۴ هزار نفر را خدمات دهیم که اکنون ۲۰۰ هزار نفر را خدمات می‌دهیم.
شعار سال: شهردار یاسوج به مهاجرت بی رویه به شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: یاسوج اکنون مقصد سکونت بسیاری از مردم استان شده است که باید ۱۳۴ هزار نفر را خدمات دهیم که اکنون ۲۰۰ هزار نفر را خدمات می‌دهیم.

نستهن مقدم عصر امروز در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تبریک دهه کرامت ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر اظهار کرد: خوشحال از این هستیم که بانوان در عرصه خبری استان همپای آقایان هستند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت و جایگاه خبرنگار برای توسعه کشور و استان اشاره کرد و گفت: شما صدای رسای مردم هستید و اگر ظهور رسانه نبود سهل‌انگاری‌ها بسیار بیشتر از امروز بود.

وی با بیان این که رسانه فقط نباید ناقل خبر رسان باشند تصریح کرد: باید رسانه‌ها با عملکرد خود موجبات توسعه را فراهم سازند و جریان‌سازی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دوره کنونی جای جمعیت روستایی و شهری جابجا شده تصریح کرد: باید دید که آیا شهرداری‌ها می‌توانند این حجم از مهاجرت را در خدمات‌رسانی جوابگو باشند.

شهردار یاسوج به نقد سازنده اشاره کرد و گفت: رسانه نباید تنها یک تیتر بزند و خداحافظی کند بلکه باید در توسعه با نقدهای سازنده و ادامه دار خود همکاری داشته باشند.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ارائه خلاصه گزارشی از عملکرد شهرداری یاسوج اظهار کرد: مشکلاتی که اکنون داریم در همه حوزه‌ها مشکلات هست که نباید کسی را مقصر خاص دانست.

مقدم از دو بخش در پروژه‌ها به عنوان دو مؤلفه مهم یاد کرد و گفت: یکی منابع و دیگری برنامه است و آن چه که امروز از آن زجر می‌کشیم منابع مالی است.

وی با بیان این که شهرداری متولی پروژه پل سوم بشار نبود، اظهار کرد: باید مباحث ایمنی و ترافیکی در آن با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری بهتر و بیشتر برنامه‌ریزی می‌شد.

مقدم از فرسودگی معابر به عنوان دیگر مشکل یاد کرد و گفت: عدم تامین و عدم توزیع مناسب منابع یکی از مشکلات در این حوزه است و در این دوره نهضت بهسازی معابر را با پیش بینی منابع ۱۰۰ میلیارد تومانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر منابع تامین شود از این حالت کنونی در معابر خارج خواهیم شد.

شهردار یاسوج با بیان این که پایتخت طبیعت را به دلیل آب و هوا به این نام نامگذاری کرده آن تصریح کرد متاسفانه به دلایل مختلف از جمله دلایل بشری و دست بردن در اکوسیستم اکنون در دوره بدی از نظر شرایط آب و هوای قرار داریم که اگر رعایت نکنیم همه چیز از دست می‌رود که یکی از آن‌ها رود بشار است.

این مسوول به مهاجرت بی رویه به شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: یاسوج اکنون مقصد سکونت بسیاری از مردم استان شده است که باید ۱۳۴ هزار نفر را خدمات دهیم که اکنون ۲۰۰ هزار نفر را خدمات می‌دهیم.

وی به وضعیت فرهنگی و فضای سبز در این شهر اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم رعایت بسیار از مسایل این فضای سبز با مشکل مواجه می‌شود که در زلزله اخیر به دلیل هجوم مردم به فضای سبز آسیب جدی دیدند.

مقدم به تداخل دستگاه‌ها و نابود شدن زیرساخت‌ها به دلیل کنده کاری‌ها اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد این کنده‌کاری‌ها مربوط به ما نیست و ما می‌توانیم جلوی هرگونه اقدام یک جانبه دستگاه‌ها را بگیریم تا مشکلات فعلی ایجاد نشود.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که درآمدهای شهرداری ناچیز است تصریح کرد: باید با همکاری با بخش خصوص و همچنین با ورود به درآمدهای پایدار مشکلات را برطرف کنیم چرا که بسیاری از شهروندان دیگر توان پرداخت عوارض را ندارند.

مقدم به دعوت از سرمایه‌گذاران برای مشارکت با شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: باید بازارچه‌های محلی را ترویج دهیم که سرمایه‌گذار در چهار مورد وارد عمل شده تا با راه‌اندازی این بازارچه‌ها مشکلاتی مانند جمعه بازار و وانت بارهای دوره گرد را نداشته باشیم.

وی با بیان این که در گذشته چهار بار وانت‌های میوه فروش را ساماندهی کردیم خاطرنشان کرد: باید یک بار برای همیشه این مشکلات را خاتمه دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 ، کدخبر: 13970425001118 ، www.kohgiluyeh-boyerahmad.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
ما شهرستان هایی رو داریم که همین تعداد خدمات رو هم ندارن! برین خداروشکر کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین