پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۴۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از عراق، فیلمی را فرستاده که فرد عراقی خریدار خودروی پراید مدعی است که این اتومبیل را 850 دلار خربداری کرده است. هرچند این فیلم در سال 1394 تهیه شده است، اما بنا بر دلایل نامعلوم،در تابستان 1397 در حال چرحش در شبکه های اجتماعی است. بعد از انعکاس اخبار توسط پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال، روابط عمومی سایپا، توضیحاتی را در این خصوص ارایه داده اند که بنا بر وظایف حرفه ای، منعکس می گردد.

شعارسال: شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از عراق فیلمی را فرستاده که فرد عراقی خریدار خودروی پراید مدعی است که این اتومبیل را 850 دلار خربداری کرده است.

منبع:جلیل-عراق



توضیحات خودرو سازی سایپا : 

با سلام 

فيلم فوق مربوط به ايام اربعين سال 94 می باشد. مصاحبه كننده با زيركي و شیوه خاص سوال و جواب ، از شخصي به ظاهر راننده سوالاتی در خصوص قيمت خودروی پراید وی مي كند و مبالغ غیر واقعی نامربوطی را بیان می دارد. بدین وسیله به اطلاع آن پایگاه خبری می رساند که اين فيلم و قيمت بیان شده در آن، از اساس دروغ است .
برای اثبات کذب بودن ادعای قیمتی بیان شده در فیلم مورد اشاره ، می توان بیان داشت که در بهمن ماه سال 96 ، نمايشگاه دستاوردهاي ايران و بغداد در كشور عراق برگزار شده و فروشنده عراقي قيمت دقيق محصولات سايپا را در آن نمایشگاه و در جلوی دوربین  اعلام مي كند. (مشاهده فیلم - اینجا) .

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 آذر 1394 ، کدخبر: 5413822،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین