پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
استاندار قم در دیدار رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: حراست دستگاه های اجرایی نقش اساسی در صیانت از حقوق مردم دارند.
شعار سال: استاندار قم در دیدار رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: حراست دستگاه های اجرایی نقش اساسی در صیانت از حقوق مردم دارند.

سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار ابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور، طی سخنانی با اشاره به تدوین منشور حقوق شهروندی توسط دولت تدبیر و امید اظهار داشت: احقاق حقوق مردم در ادارات دولتی که بخشی از این منشور می باشد، نیازمند عزم جدی و اراده ی مدیران و کارمندان دولت است.

صادقی با بیان اینکه حراست دستگاه های اجرایی نقش اساسی در صیانت از حقوق مردم دارند افزود: بایستی یازخورد خدمات قابل ارائه در ادارات دولتی از مردم گرفته شود و برای اصلاح نقاط ضعف تلاش شود.

استاندار قم همچنین وظیفه ی اداره ی حراست دستگاه ها در کاهش تخلفات اداری را مورد توجه قرار داد و افزود: ارائه ی راهنمایی و مشاوره به کارکنان در فضای صمیمی و دوستانه می تواند به ارتقاء‌خدمت رسانی و کاهش مشکلات حقوقی منجر شود.

ابراهیم شوشتری رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این جلسه صیانت از حقوق مردم را از سیاست های مهم وزارت کشور عنوان کرد و گفت: اداره کل حراست استانداری ها بازوی اجرایی وزارت کشور در تحقق این سیاست ها هستند.

شایان ذکر است دیدار با معاونین استاندار قم و بررسی روند انجام ماموریت های کاری در حوزه ی حراست از دیگر برنامه های رئیس مرکز حراست وزارت کشور در سفر به قم می باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1397، کدخبر: 730646 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین