پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
استاندار مرکزی گفت: معلولان دارای استعداد خوبی درزمینه های مختلف هستند که توان آنان در حد انتظار به کار گرفته نمی شود و باید ضعف بهره گیری از این ظرفیت جبران شود.
شعار سال: استاندار مرکزی گفت: معلولان دارای استعداد خوبی درزمینه های مختلف هستند که توان آنان در حد انتظار به کار گرفته نمی شود و باید ضعف بهره گیری از این ظرفیت جبران شود.
 سیدعلی آقازاده در نشست با معلولان نخبه استان مرکزی، افزود: توانخواهان جامعه قشر سربار نیستند بلکه با حمایت اصولی و پرورش استعدادهای بالقوه آنان می توان به طیف بزرگی از نیازها پاسخگویی کرد.

وی اظهارداشت: معلولان نخبه در رشته های مختلف فعالیت دارند و با کسب موفقیت برای افراد سالم جامعه هم الگو هستند و برخی از آنان ایده های بکر و طرح های کارآمدی دارند.

استاندار مرکزی گفت: شناسایی ظرفیت معلولان بیکار برای داشتن شغل متناسب با وضعیت آنان می توانند به مطلوب بودن شرایط آنان کمک کند.

آقازاده افزود: ظرفیت معلولان باید به شیوه های مختلف از جمله رسانه ها و برگزاری همایش به جامعه معرفی شود و در بخش های مختلف به کارگیری شود.

وی اظهار داشت: خیران درون و برون استانی باید برای ساخت مجتمع های مختلف کارآفرینی معلولان مشارکت بیشتری داشته باشند و در راستای تامین نیازهای این طیف جامعه بکوشند.

وی بیان داشت: نمایندگانی از جامعه معلولان در مسابقات جهانی، علمی و ورزشی تیم های رباتیک، فیزیک و شیمی در رشته های مختلف حضور و صاحب مدال و افتخارآفرین هستند.

آقازاده افزود: بیماری و وراث از دلایل هم بروز معلولیت به شمار می رود و توسعه دامنه اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی خانواده ها در این خصوص ضروری است.

وی اظهارداشت: استان مرکزی آمادگی دارد به منظور بهبود شرایط و قوانین در راستای رفع مشکلات جامعه معلولان پیشقدم باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1397، کدخبر: 730636 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
ما هنوز که هنوزه نتونستیم نخبه های خودمون رو در یک چارچوبی برای پیشرفت اجتماعیشون قرار بدیم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
بسیار معلولینی داریم که توانایی ذهنی بالایی دارند و تحصیلکرده هم هستن
باید از اینها در کارهای تحقیقاتی بکارگیری کرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین