پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۳۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
زاهدی گفت: قهرمانان ورزشی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی، انسجام و همبستگی را ارتقا می دهند و در ایجاد شور نشاط وامید در جامعه نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.
شعار سال: زاهدی گفت: قهرمانان ورزشی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی، انسجام و همبستگی را ارتقا می دهند و در ایجاد شور نشاط وامید در جامعه نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.
 "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در دیدار قهرمانان و مدال آوران کاراته و ووشو، بیان کرد: قهرمانان ورزشی با مدال های خود دل ملت ایران را شاد می کنند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند.

وی افزود: پیروزی قهرمانان در میادین مختلف ورزشی موجب خوشحالی و شادمانی همه ملت ایران و به ویژه استان می شود.

استاندار در ادامه گفت: شما قهرمانان همانند فرزندان من هستید و زمانی که شما پیروزی های را کسب می کنید به من احساس غرور دست می دهد.

زاهدی بیان داشت: ایران کشوری پهناور و با اقلیم های متعدد و مختلف است که این امر باعث شده در جای جای ایران استعدادهای خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد:استان قزوین در کنار ظرفیت های اقتصادی که دارد، در حوزه ورزش نیز دارای جایگاه مناسبی است که در این راستا باید گروه هایی برای استعدادیابی تشکیل شده و افراد مستعد را شناسایی و بر روی آنان سرمایه گذاری شود.

استاندار قزوین در ادامه اظهار داشت: مدال آوران ورزشی با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی و جهانی غرور ملی، انسجام و همبستگی را ارتقا می دهند و در ایجاد شور نشاط وامید در جامعه نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.

استاندار در پایان یادآور شد: بنده این موفقیت های بزرگ ورزشکاران را به مسئولان و هیات های ورزشی استان، جامعه ورزش و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و سلامتی برای این عزیزان مسالت دارم.

در این دیدار محمد مهدی رضایی دارنده مدال طلای رقابت های ووشو قهرمانی نوجوانان جهان در برزیل، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی قهرمانان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اردن حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 28 تیر 1397، کدخبر: 731037 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
تنها دلخوشی ملت به همین ها هست , دیگر خوشی ای در این کشور نداریم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ایران همیشه در صدر قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی بوده است ؛ امیدواریم باز هم این روند ادامه داشته باشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
خدا خیرشون بده دمشون گرم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین