پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۳۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از شناسایی ۵۰ هزار معلول در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت:‌ ۴۱ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان بهزیستی در اردبیل تحویل داده شد.
شعار سال: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از شناسایی ۵۰ هزار معلول در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت:‌ ۴۱ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان بهزیستی در اردبیل تحویل داده شد.

بهزاد ستاری اظهار داشت: همزمان با هفته بهزیستی برنامه‌ریزی شده بود تا 125 طرح در حوزه فعالیت‌های بهزیستی در استان اردبیل به بهره‌برداری برسد تا با بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح استان بتوانیم زمینه‌ساز ارائه خدمات هر چه بیشتر به جامعه هدف این سازمان در اردبیل باشیم.

وی از احداث و تحویل 41 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان بهزیستی در این هفته خبر داد و افزود: در کنار این شاهد بهره‌برداری از کلینیک‌های مددکاری، موسسات خیریه، مراکز مشاوره و انجمن‌های پیشگیری از طلاق و اعتیاد در سطح استان اردبیل به تعداد 52 مرکز خواهیم بود که با این امر خدمات‌رسانی به افراد هدف و مردم در سطح استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره دختران با شعار سلامت روانی و اجتماعی و توسعه پایدار بیان کرد: راهکارهای تامین سلامت روانی و اجتماعی دختران از اهداف این جشنواره بود تا بتوان از طریق افزایش روحیه مشارکت محوری، جامعه پذیری و  برخی مولفه‌های دیگر سلامت روانی آنها را تامین کرده و از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری شود.

ستاری در مورد راه‌اندازی مرکز خانه سلامت دختران  بهزیستی تصریح کرد: تامین سلامت روانی و اجتماعی دختران، جلوگیری از ابتلای دختران در معرض آسیب به آسیب‌های اجتماعی، حمایت و نگهداری موقت دختران در معرض آسیب اجتماعی در مراکز به صورت شبانه‌روزی، فراهم‌سازی زمینه‌های تحصیل، اشتغال، خودکفایی و استقلال دختران، شناخت استعدادها و توانمندی‌های دختران در معرض آسیب و هدایت آنها به سوی استفاده از این توانمندی‌ها برای تشکیل یک زندگی سالم از اهداف این مرکز است.

وی با اشاره به حمایت سازمان بهزیستی از اقشار آسیب‌پذیر و معلولان در سطح استان گفت: در حال حاضر بیش از سه هزار و 780 نفر از زنان سرپرست خانوار که از اقشار نیازمند به شمار می‌روند از حمایت‌ها و کمک‌های این سازمان بهره‌مند می‌شوند که تلاش و جدیت بر رفع نیازمندی‌های معیشتی این افراد است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از شناسایی 50 هزار معلول در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود:‌ از این تعداد افراد معلول که در استان شناسایی شده 20 هزار نفر تحت حمایت بهزیستی بوده و از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 تیر 1397، کدخبر: 1780231 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
در دولت اقای روحانی هر چی خوب کار نکرده باشه عملکرد بهزیستی بی نهایت با گذشته فرق کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
خداروهزار مرتبه شکر امیدوارم کمک ها روز به روز گسترده تر شود
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
یاد دوران مدیریت دکتر قلی در بهزیستی بخیر..کافی ست سرچی در نت کنید تا از دوران ندیریتی ایشون مطلع بشید
ناشناس
Germany
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
چه رسیدگی های خوبی شده. تو این زمینه واقعا کارشونو خوب انجام دادند.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
امار زیادی نیس تازه معلوم هم نیس چه اشکلاتی دارن این واحد ها خدا کنه عین مسکن مهر نباشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین