پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳
مرادیان به آسفالت نمودن روستای اقبال آباد سی سخت در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: عملیات مرمت و روکش آسفالت حدفاصل روستای کوخدان و علی آباد در برنامه قرار گرفته است.

شعار سال: رییس اداره راه و شهر سازی شهرستان دنا گفت: محدوده طرح تفصیلی شهر سی سخت که با حضور نماینده استانداری، دفتر فنی استاندار، شهرداری و راه و شهرسازی و شورای شهر سی سخت پیاده سازی شد، به موجب آن مراحل چهار خطه کردن ورودی شهر سی تا آنجا که زیر نظر راه و شهرسازی بود انجام شده است و مابقی آن زیر نظر شهرداری است.


مرادیان به استاندار نبودن جاده دسترسی بیمارستان مرکز درمانی سی سخت اشاره کرد و گفت: این جاده دسترسی مطابق با استاندارها مورد نیاز ساخته نشده است و نیاز به تقاطع غیر هم سطح دارد که باید در طرح چهار خطه یاسوج به سی سخت پیشبینی و لحاظ شود.


وی عنوان کرد: در صورت احداث بیمارستان سی سخت، جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و تصادفات جاده ای نیاز به تقاطع غیر هم سطح به شدت احساس می شود.

مدیر راه و شهرسازی دنا در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر آسفالت نبودن جاده دسترسی روستاهای شهرستان دنا گفت: جاده دسترسی روستاهای علی آباد، کوخدان، سرمور و دهنو از سمت ورودی آن یعنی ورودی خیابان قلم که منتهی به این روستاها می شود، حدودا 15 سال قبل آسفالت شده است که همکنون به دلیل عملیات گازرسانی و انشعابات آب و برق، بسیار نامطلوب بوده و باعث رنجش خاطر این روستائیان شده است که به دنبال آسفالت نمودن و ترمیم آن هستیم.


مرادیان افزود: باتوجه به موقعیت کوهستانی استان هنوز بعضی از روستاهای استان حتی جاده دسترسی خاکی هم ندارند و اولویت امور با آن روستاهاست که در این خصوص نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه به اجرای عملیات آسفات جاده دسترسی گلزار شهدای روستای کوخدان اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت پیمانکار اصلی جاده یاسوج به سی سخت تونستیم جاده گلزار شهدای کوخدان را به طول 350 متر آسفالت کنیم.


مدیر راه و شهرسازی دنا در خصوص آسفالت روستای اقبال آباد که سال هاست از نبود جاده دسترسی مناسب رنج می برند گفت: این پروژه را در برنامه داریم و در قالب 25 درصد قرارداد راه روستایی جاده های فاقد آسفالت بخش مرکزی شهرستان دنا به شرکت "کاو وکار کوهستان" ابلاغ شده است و مقدار قیر مصرفی جهت اجرای عملیات آسفالت آن را نیز تائید کردیم، ولی این شرکت دو پروژه مهم دیگر که از حساسیت ترافیکی بسیار زیادی برخوردار است در دست کار دارد و پس از اتمام آن طبق ابلاغ، اقدام به آسفالت نمود جاده روستای اقبال آباد می کند.

مرادیان به آسفالت نمودن روستای اقبال آباد در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: حدفاصل روستای کوخدان و علی آباد سی سخت باتوجه به پر تردد بودن و حجم ترافیک بالای مسافران درآن از که از جاده خوبی برخوردار نیست، عملیات مرمت و روکش آسفالت آن در برنامه قرار گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 27 تیر 97، کد مطلب: 109280: www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین