پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
علی محمد احمدی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همه محدودیت ها و تهدیدهای دشمنان اما در این استان در چند ماه اخیر پنج هزار میلیارد ریال پروژه در بخش های زیربنایی راه، کشاورزی و خدمات تعریف شده است.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعریف شدن پنج هزار میلیارد ریال برای پروژه های زیرساختی این استان در چندماهه اخیر خبرداد.

 علی محمد احمدی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همه محدودیت ها و تهدیدهای دشمنان اما در این استان در چند ماه اخیر پنج هزار میلیارد ریال پروژه در بخش های زیربنایی راه، کشاورزی و خدمات تعریف شده است.

وی با بیان اینکه، همه باید درک  صحیح  و چشم اندازعمیقی از شرایط  جدید کشور داشته باشیم، افزود: دولت برنامه ها و قالب های نو و جدید دارد و سیاست ها و اقدامات منطبق با شرایط جدید کشور شکل بنیادی به خود می گیرد و بر همین اساس باید عملکردمان را در استان با سطح ملی وفق دهیم.

وی با اشاره به اینکه به جای گزارش دهی باید به سمت اقدامات میدانی و عملی حرکت کنیم، افزود: مدیری که در شورای اداری وقت برای بیان مطالب می خواهد باید اعلام نماید که از جلسه قبلی تا این جلسه چه اقدامات عملی در حوزه کاریش انجام گرفته است.

استاندار با تاکید بر اینکه، امروز  نیازی به مدیر منفعل نداریم، گفت: شرایط کشور فرق کرده است، نیازمند مدیر دغدغه‌دار، وقت شناس، کارآمد و متعهد با تفکری که بتواند تهدیدها را در میدان عمل خنثی سازد، هستیم.

احمدی با بیان اینکه به دنبال مدیریتی هستیم که متعهدانه و غیرتمندانه تلاش می کند افزود: اگر کسی نمی تواند با این مشی و روند حرکت کند خود را کنار بکشد، همانطوری که آرام آرام با این روند به جلو می رویم، آنها را به بیرون می کشیم.

* میزخدمت در همه ادارات مستقر شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دولت با ساز و کاری نو به سمتی حرکت می کند که حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مردم و مطالبات مردم بدون تبعیض و با کمترین هزینه و زمان ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه، باید خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردم را به یک فضای غیرمستقیم و یا غیرحضوری یعنی دولت الکترونیک از جمله میزخدمت، دفاتر پیشخوان و پست سوق داد، اظهار داشت: با تبعیض و فساد توصیه هر کسی باشد رحم نکنید، مردم کمبودها، تهدیدهای دشمنان و مشکلات را تحمل می کنند، اما تبعیض را تحمل نمی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: قانون گرایی، اتکا به قانون و پیشرفت قانون و نهادینه کردن آن در همه امور و جوانب کارها روال کار مدیران باشد.

احمدی با بیان اینکه، میزخدمت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مستقر شده است، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان تا یک ماه آینده باید اقدام به استقرار میزخدمت کنند.

* پنج هزار میلیارد ریال پروژه در استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت با تمام توان برای پیشرفت امور و ساماندهی پروژه های عمرانی با برنامه و سیاست گذاری های نو حرکتی را آغاز کرده که از جمله واگذاری طرح ها و پروژه ها به بخش خصوصی است و در این رابطه ۲۰ پروژه و طرح شاخص شناسایی و آماده برای واگذاری است.

احمدی گفت: در چند ماه اخیر در این استان فقط در حوزه های عمرانی، امور زیربنایی راه، آب و خدمات افزون بر پنج هزار میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است  از اقدامات ارزنده ای است که صورت گرفته است.

 وی  با بیان اینکه با تلاش دولت تدبیر و امید و به لطف پروردگار کمبود اعتبار نداریم و کارها با تمام توان و با جدیت به پیش می رود، گفت: تنها نیازمند اهتمام، تلاش و پیگیری امور توسط مدیران هستیم.

* هسته اصلی ماموریت ما امنیت و نشاط  مردم است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:هسته اصلی  ماموریت‌ها و از مهم‌ترین  وظایف ما برقراری امنیت مردم در همه زمینه ها و ایجاد شرایط نشاط و امید به آنهاست.

احمدی با تاکید براینکه، مدیران از انباشته شدن مطالبات و خواسته‌ های به حق مردم جلوگیری کنند، گفت: نگذارید مشکلات اداری و صنفی تبدیل به مسائل سیاسی و دستمایه‌ ای برای تخریب دولت و نظام گردد.

احمدی گفت: با توجه به بررسی و رصد روزانه دستگاه‌ های اجرایی اطلاعات روی پورتال‌های خبری و سایت برخی دستگاه‌ های اجرایی ماهانه هم  بروز رسانی نمی شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 30 تیر 1397، کدخبر: 646492 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
همیشه تو کشور ما مسائل صنفی و معضلات معیشتی منفک نشدن از تهمت های سیاسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین