پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از آنجائیکه تاکنون بخش خصوصی در حوزه انرژی در استان سرمایه گذاری نکرده است، باید رویکرد و راهبرد دولت سرمایه گذاری در این حوزه باشد تا زمینه رغبت و تشویق بخش خصوصی فراهم شود.
شعار سال: ‌استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از آنجائیکه تاکنون بخش خصوصی در حوزه انرژی در استان سرمایه گذاری نکرده است، باید رویکرد و راهبرد دولت سرمایه گذاری در این حوزه باشد تا زمینه رغبت و تشویق بخش خصوصی فراهم شود.

سید دانیال محبی افزود: این استان دارای کمبود تولید انرژی است که باید بر اساس ظرفیت‌هایی که استان در حوزه تامین انرژی دارد، مورد توجه بیشتری قرار گیرد‌.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ برخورداری از میزان بالای تابش خورشید و وزش باد از ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر برخوردار است‌.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بدلیل تداوم خشکسالی و میزان اندک بارندگی، ١٠٠درصد استان دچار خشکسالی است و دمای بالای هوا، تابش شدید نور خورشید و وزش طوفان‌های مستمر باعث افزایش میزان تبخیر منابع آبی استان و سبب شوری، طعم و بوی بد آب شده است‌.

محبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و دولت دغدغه و توجه زیادی به سیستان و بلوچستان دارند، افزود: با همین نگاه موجود، سطح تعرفه پرداخت بهاء برق در شمال استان برای ٦ ماه در سال کاهش یافته است که بدلیل گرمسیری بودن استان و شرایط بد آب و هوایی خواستار افزایش زمان تعرفه این تخفیف بها هستیم‌.

وی در پایان ایجاد تسهیلات لازم در توسعه زمینه برای بهره برداری از منابع تجدید پذیر در استان و رفع کمبود و همچنین صادرات انرژی به کشورهای همسایه استان را مورد تاکید قرار داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 30 تیر 1397 ، کدخبر: 97043016002 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
انگاریبخور بخور راه انداختن خبری ازشون نیست
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین