پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۴۲۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۳
استاندار تهران گفت: افزایش مشارکت مردم و خیران در امور جامعه مستلزم اعتمادسازی است تا با فراهم شدن شرایط مطلوب، رفع مشکلات تسریع و تسهیل شود.

شعارسال: محمد حسین مقیمی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم بهره برداری از فاز اول و کلنگ زنی فاز دوم یک موسسه خیریه در شهرستان خمین، اظهار کرد: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، دولت در راستای تامین و رفع نیازهای مردم وظایفی برعهده دارد، اما خیران نیز برای رفع مشکلات و نیازهای جامعه می تواند در کنار اقدامات دولت، مشارکت های مطلوب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در آموزه های دینی اسلامی نیز انجام کار خیر سفارش شده است، ادامه داد: نقش آفرینی خیران در توسعه زیرساخت های درمانی، خدماتی، اجتماعی، آموزشی و... در کشور اثر گذار است و باید از ظرفیت مشارکت مردمی در کنار اقدامات دولت بهره گیری شود.

استاندار تهران بیان کرد: طبق تربیت دینی اعتقاد بر انجام کار خیر در جامعه اسلامی وجود دارد و این درحالی است که شرایط کارهای خیر در جامعه نیز باید فراهم شود تا افرادی که تمکن مالی بالایی دارند بتوانند با اعتماد کامل در امر خیر مشارکت کنند.

مقیمی خاطر نشان کرد: مشارکت خیران در رفع مشکلات جامعه امروز بسیار مشهود است و ساخت موسسات خیریه نیز بسترهای لازم برای جلب هرچه بیشتر کمک های خیران را فراهم می کند و موسسات خیریه در واقع راهگشایی در این زمینه هستند.

استاندار تهران ادامه داد: در انجام کار خیر باید تسریع شود، چراکه طبق آموزه های دینی انجام کار خیر باقیات صالحات است و جوانان با حضور در تاسیس موسسات خیریه و مشارکت در این زمینه می توانند ادامه دهنده این راه خیر باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28تیر1397، کدخبر: 4351600: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
دقیقااا! خیلی وقته که مردم ما بی اعتماد شدن به همه چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین