پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۹۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان از شهادت 11 نفر در مرزهای مریوان خبر داد.

شعار سال: میرزایی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در درگیری مسلحانه بامداد امروز( شنبه ) در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان هم با بیان اینکه این حمله تروریستی توسط گروهک «پژاک» انجام گرفته است گفت: ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز یک گروه مسلح پژاک به پایگاه بسیج روستای دری حمله کرد.

میرزایی اضافه کرد: تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز در مریوان برگزار می شود.

درگیری در پایگاه بسیج روستای دری رخ داد

محمد شفیعی فرماندار مریوان نیز با تأیید شهادت 11 نفر در درگیری با گروهک‌های تروریستی در مریوان گفت: این درگیری در پایگاه بسیج روستای «دری» اتفاق افتاده است.

اسامی شهدای درگیری در مریوان به شرح زیر است:

۱. شهید مهراب عبدی

2. شهید قانع کرم ویسه

3. شهید فرزاد رحیمی

4. شهید ابراهیم حضرتی

۵. شهید عبدالرحمن خالدی

۶. شهید ایرج رحیمی نیا

۷. شهید آرام فیضی

۸. شهید شادمان مرادی

۹. شهید برهان معین پور

۱۰. شهید طالب محمودی

۱۱. شهید آرش رضایی

جزئیات حمله تروریستی مریوان از زبان فرمانده سپاه کردستان/ تا انتقام خون شهدا از پای نخواهیم نشست‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان گفت: در حال حاضر در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آنها هستیم و تا انتقام خون شهدای عزیز از پای نخواهیم نشست.

سردار محمدحسین رجبی با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در روستای «دری» اظهار داشت: در ساعت 3 بامداد امروز صبح، تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه‌های ما در شهرستان مریوان به نام پایگاه «دری» در کنار روستای «دری» حمله می‌کنند.

وی گفت: در این حمله اشرار ضدانقلاب به مهمات همراه نیروهای پایگاه تیر اصابت می‌کند که بر اثر انفجار مهمات داخل پایگاه تعدادی از نیروها به شهادت می‌رسند و درگیری ادامه پیدا می‌کند و تعدادی از اشرار ضدانقلاب توسط بقیه نیروهای پایگاه به هلاکت می‌رسند و تعدادی هم زخمی می‌شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر هم در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آنها هستیم چون در دو هفته گذشته تعدادی از آنها و مسئولان آنها به درک واصل شده بودند و تا انتقام خون این عزیزان از پای نخواهیم نشست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 30 تیر 97، کدمطلب:۶۶۰۵۰۵۶، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین