پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
طی سه ماه نخست امسال ۳۹ میلیارد مترمکعب گاز شیرین از مجتمع پارس جنوبی به شبکه سراسری گاز کشور تحویل شده است که ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

شعار سال: هادی هاشم‌زاده فرهنگ صبح دوشنبه در بازدید از تاسیسات مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: این مجتمع گازی سهم ۷۰ درصدی در تولید گاز کشور دارد و شاهد افزایش این سهم هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به نقش بسیار مهم و راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبی در صنعت نفت و گاز اشاره کرد و ادامه داد: برخورداری از سرمایه نیروی انسانی توانمند و ماهر یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های مجتمع پارس جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه نخست امسال ۳۹ میلیارد استاندارد مترمکعب گاز شیرین از مجتمع پارس جنوبی به شبکه سراسری تحویل شده است که ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

تولید ۵۵ میلیون بشکه میعانات

هاشم‌زاده فرهنگ از تحویل ۵۴۹ میلیون استاندارد مترمکعب گاز طبیعی به‌عنوان خوراک به پتروشیمی پارس خبر داد و افزود: طی این مدت چهار میلیارد استاندارد متر مکعب گاز ترش تحویل خط سراسری پنجم شده است.

وی میزان تولید میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی طی سه ماه نخست سال جاری را ۵۵ میلیون و ۱۷ هزار و ۴۰۸ بشکه عنوان کرد و ادامه داد: طی این مدت ۲۰۲ هزار و ۵۲۷ تن گوگرد دانه‌بندی شده در این مجتمع تولید شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: از دیگر تولیدات این مجتمع در سه ماه نخست امسال می‌توان به تولید ۷۹۲ هزار و ۳۵۶ تن اتان، ۵۱۹ هزار و ۴۶۷ تن پروپان و ۲۸۷ هزار و ۲۵۶ تن بوتان اشاره کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 مرداد 97، کد مطلب: 4354773، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
ما تو این شرایط الان تموم امیدمون به همین پازس جنوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین