پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۹
نائب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:رهبر معظم انقلاب 9 شرط را برای پذیرش برجام اعلام کردند که یکی از آن‌ها ارائه تضمین کتبی توسط اوباما بود، اما آقایان تضمین نگرفتند، اگر بخواهیم منصفانه بگوییم، خواستند اما نتوانستند.

شعارسال: آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در آیین گرامیداشت دهه کرامت در مجتمع فرهنگی المهدی داراب اظهار داشت: تلاش آمریکا برای نابودی نظام جمهوری اسلامی آب درهاون کوبیدن است؛ چراکه این انقلاب خدایی است، 40 سال دوام یافته و سالیان سال نیز تداوم می‌یابد.

وی اضافه کرد: تداوم انقلاب اسلامی و حفظ نظام منوط به شناخت شگردهای خصمانه دشمن است که می‌توان آن‌ها را در هفت موضوع طبقه‌بندی کرد.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه تضعیف ولایت‌فقیه یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با نظام است، افزود: دشمنان می‌کوشند در رسانه‌های خود مشکلات موجود در جامعه را به‌پای رهبری تمام کنند، این در حالی است که ما قائل به‌عکس این موضوع هستیم، چراکه اگر طی چهل سال بعد از انقلاب منویات امام و رهبری به‌طور کامل عملی می‌شد در حال حاضر مشکل خاصی نداشتیم.

رهبری گفتند از اوباما تضمین کتبی بگیرید، اما آقایان نگرفتند

خاتمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب 9 شرط را برای پذیرش برجام اعلام کردند که یکی از آن‌ها ارائه تضمین کتبی توسط اوباما بود، اما آقایان تضمین نگرفتند و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید بگوییم می‌خواستند تضمین بگیرند اما نتوانستند.

وی اظهار داشت: از چند سال گذشته تاکنون مقام معظم رهبری در نام‌گذاری شعارهای سال بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشته و فرمودند اقتصاد را طوری بسازید که با تکانه‌های خارجی اقتصاد داخلی نلرزد، اما آنچه ایشان می‌خواستند شکل نگرفت و با افزایش قیمت دلار، قیمت‌ها کامل متزلزل شده است.

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در حال حاضر رهبر انقلاب بر حمایت از کالای داخلی تأکید دارند و این موضوع باید مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شود.

بر سر ارزش‌های دینی با هیچ‌کس تعارف نداریم

خاتمی مقابله با دین و ارزش‌ها را از دیگر روش‌های مقابله با نظام برشمرد و گفت: دشمنان فهمیده‌اند که شالوده انقلاب دین است و به همین سبب به جان دین افتاده‌اند که یک جلوه از آن، بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.

وی تأکید کرد: دشمنان در فضای مجازی غوغا می‌کنند و با شایعات دروغین در متزلزل نشان دادن نظام می‌کوشند.

امام‌جمعه موقت تهران با تصریح اینکه بر سر ارزش‌های دینی با هیچ‌کس تعارف نداریم، افزود: مسؤولان ادارات باید در عرصه حجاب انگیزه داشته باشند و درزمینهٔ حجاب و عفاف بر زیرمجموعه خود نظارت داشته باشند، همچنین خانواده‌ها نیز بر وضعیت پوشش محارم خود اثرگذار باشند.

وی تصریح کرد: فرهنگ «ما نمی‌توانیم» نیز ویروس تزریقی دشمن است و کسانی که این موضوع را عنوان می‌کنند، خداباور نیستند.

خاتمی بابیان اینکه ما می‌توانیم و این توانایی را بارها ثابت کرده‌ایم، ادامه داد: ما اُبهت آمریکا را شکستیم و در آینده نیز آمریکا را نابود خواهیم کرد.

ترسیم آینده سیاه برای مردم، کار دشمن

امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: سیاه‌نمایی، پمپاژ ناامیدی، متزلزل نشان دادن فضای جامعه و جنگ روانی نیز از موضوعاتی است که دشمن با آن‌ها به تضعیف انقلاب می‌پردازد.

وی گفت: این احمق‌ها نمی‌دانند که انقلاب اسلامی‌شده شجره طیبه است و این تندبادها یک شاخه‌اش را هم نمی‌تواند تکان بدهد، چه برسد به اصل و ریشه؛ چراکه انقلاب ریشه در دل‌ها دارد و فراز و نشیب‌های بسیاری گذرانده است.

خاتمی با تصریح اینکه بدون تردید، ترسیم آینده سیاه برای مردم ایران کار دشمن است، افزود: سیاه‌نمایی مطلق گناه است، البته سفیدنمایی مطلق نیز تملُّق است، برخی افراد مشکلات را بیش از انداز غُلُو شده نشان می‌دهند و برخی نیز وانمود می‌کنند مشکلی نیست که رفتار هر دو گروه نادرست است.

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به‌نظام، سران سه قوه، شورای نگهبان، نهادهای نظامی و انتظامی نیز از دیگر روش‌های دشمن در تضعیف انقلاب است.

وی بابیان اینکه اپوزیسیون بودن در نظام معنا ندارد، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور حکم تنفیذ مقام معظم رهبری را دارد، همچنین رئیس قوه قضاییه، شورای نگهبان و رئیس مجلس نیز زیر نظر رهبری کار می‌کنند و باید در مسیر خدمت به آن‌ها کمک کرد و اگر نقدی وجود دارد باید منصفانه باشد.

تهدیدهای ترامپ دیوانه، توخالی است

خاتمی خاطرنشان کرد: دشمنان تاکنون برای نابودی انقلاب حربه‌های بسیاری به کار بردند و جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جنگ نرم و به‌تازگی نیز وجود یک رئیس‌جمهور دیوانه در آمریکا و تهدیدهای توخالی او مردم ما را نشانه رفته است.

وی مواضع رئیس‌جمهور ایران را در برابر آمریکا را ستودنی برشمرد و گفت: رئیس‌جمهور در مقابل آمریکا مواضع محکمی اتخاذ و به آن‌ها اعلام کرد «بازی با ایران، بازی با دم شیر است».

امام‌جمعه موقت تهران شناخت فرصت‌ها در شرایط فعلی را از اولویت‌ها برشمرد و افزود: در برابر فرصت‌ها پنج گروه قرار دارند، ابتدا کسانی که از فرصت‌ها استفاده بهینه می‌کنند، گروه دوم فرصت‌سازان تاریخ نظیر انبیا و اولیا و گروه سوم کسانی که بحران‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند که از این گروه می‌توان به عملکرد امام رضا در زمان امامتشان اشاره کرد.

خاتمی اضافه کرد: گروه دیگر فرصت‌طلبانی هستند که دور از گود منتظر می‌مانند و باد به هر سمت وزید، به همان طرف می‌روند.

وی گفت: همچنین کسانی که فرصت‌سوز هستند، فرصت‌های طلایی را از بین می‌برند و نفوذی‌هایی که هیچ‌گاه با انقلاب نبودند موجب اخلال در نظام می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 01 مرداد 1397 ، کد خبر: 13970501001244، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
اگر اقایون میخواستن به رهبری گوش بدن امروز به اینجا نمیرسیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین