پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان گفت: طرح بیمه تکمیلی رایگان حدود ۱۲ هزار نفر از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در استان گلستان آغاز شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان، مهدی میقانی اظهار کرد: طرح ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث حدود ۱۲ هزار راننده شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و همسران آن ها در استان گلستان از اول مرداد تا ۱۵ مرداد ماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند رانندگان، مستقر در تشکل‌های صنفی کارگری بخش حمل و نقل جاده‌ای استان و ارائه اطلاعات مورد نیاز اعم از اصل و کپی کارت هوشمند، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود و همسر و شماره شبای حساب بانکی، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان با هدف بهبود وضعیت رفاهی و حمایت‌های اجتماعی رانندگان در دو مرحله و بدون پرداخت هزینه و رایگان، اجرایی می‌شود، افزود: در مرحله نخست، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد همه اعضای خانواده آن‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی درباره زمان اجرایی شدن بیمه تکمیلی رانندگان تصریح‌کرد: زمان آغاز قرارداد از تاریخ ۱۵ مرداد ماه است و رانندگان پس از اتمام دوره ۱۵ روزه ثبت نام و بارگذاری آن در سامانه رانندگان می‌توانند از مزایای این طرح بهره ببرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 4356668: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا این بچه های حمل و نقل در هر بخشی گناه دارن تو هر بخشی اگه بشه بهشون رسید خیلی خوب میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین