پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
امروز همزمان با میلاد امام رضا(ع) از تمبر طلایی هزار و 200سالگی ورود امام رضا (ع) به خراسان رونمایی می شود.

شعار سال: مرکز خراسان رضوی، مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: امروز همزمان با میلاد امام رضا(ع) از تمبر طلایی هزار و 200سالگی ورود امام رضا (ع) به خراسان رونمایی می شود.

سید احمد موسوی در سفر به بردسکن و بازدید از اداره پست شهرستان افزود:

طرح سیماک، سامانه یکپارچه املاک در خراسان رضوی، یکی از اقدامات اولویت دار و مرتبط با اقتصاد مقاومتی است که 15 سال بر روی آن کار شده است.

وی گفت: هدف این سامانه یکپارچه سازی و اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به املاک است که 12 دستگاه به صورت پراکنده در این زمینه فعالیت دارند.

مدیرکل پست خراسان رضوی افزود: شفاف سازی در فرایند صدور مجوزها، قطع ارتباط ارباب رجوع و کارکنان، به حداقل رساندن ترددها و پایان دادن به امضاهای طلایی از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه است.

موسوی به طرح جی نف در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این طرح در اروپا 40 سال است که اجرا شده است و درکشور ایران این مهم نیز به مرحله اجرا در آمده است. دراجرای این طرح هر فرد باید دارای یک کد ملی و کد پستی منحصر به فردی داشته باشد که در خراسان رضوی نیز این طرح اجرایی شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 2185906: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین