پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۳۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۲
دکتر” امیرمسعود عرب لو دریچه ” با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به سمت سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد.

شعارسال: طی حکمی از سوی دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر امیرمسعود عرب‌لو دریچه به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد.

دکتر ” عرب لو دریچه ” عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، پیش از این، عضویت شورای راهبردی توانبخشی وزارت بهداشت، و مسئولیت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را به عهده داشت.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب­عالی،­ به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب می‌­شوید.

از جناب­عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش­های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست­های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه­ های ارائه شده توسط این­جانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زیر را انجام دهید:

۱- تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی

۲- اقدام لازم در زمینه تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان

۳- عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم

۴- اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت

۵- حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت­دهی به پژوهش و طرح­های مهم تحقیقاتی به منظور تقویت فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت

۶- ارتقاء برنامه­ های جاری حوزه ­های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجویی

۷- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی

۸- توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود

۹- تلاش در جهت تحقق راهبرد اجتماعی شدن نظام سلامت در تمام حوزه­ ها

۱۰- رعایت اعتدال، توان­مندی و شایسته­ سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت

وزیر بهداشت در پایان حکم خود ابراز امیدواری کرده است که با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان علم ایران، تاریخ انتشار: 2مرداد1397 ، کدخبر: 40008: www.isw.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین