پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
استاندار ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد و گفت: شورای عالی اقتصاد مصوب کرد که چهار درصد از این اعتبار برای توسعه استان در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار گیرد.

شعار سال: «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: مدیران در خصوص معرفی پروژه‌های سال 98 از هم‌اکنون با دستگاه‌های ملی و وزارتخانه‌ها پیگیری کنند و به دنبال جذب اعتبارات در سطوح ملی باشند.

وی با تأکید بر تسریع در بحث مبادله موافقت‌نامه‌ها با توجه به ابلاغ اعتبارات گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری لازم را صورت داده است و در خصوص اقدام دستگاه‌ها گزارشات لازم را به استانداری ارسال کنند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد و گفت: با پیگیری‌های فشرده‌ای که صورت گرفت، شورای عالی اقتصاد مصوب کرد که چهار درصد از این اعتبار برای توسعه استان در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان قرار بگیرد.

سلیمانی‌دشتکی از اختصاص 45 میلیارد تومان برای اجرای تونل کبیرکوه و 15 میلیارد جهت تونل قلاجه و 6.3 میلیارد تومان برای راه مرزی جاده مهران خبر داد و گفت: در زمینه سرمایه‌گذاری و بحث تولید و اشتغال هم تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده و سرمایه‌گذاران بزرگی در راه استان ایلام هستند.

استاندار ایلام در خصوص تسهیلات بخش کشاورزی نیز خاطر نشان کرد: در مناطق زلزله‌زده تسهیلاتی که برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده به مدت دو سال برای بازپرداخت فرصت خواهند داشت.

در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی و مجتمع ورزشی رفاهی المپیک شهر ایلام بررسی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 97050301745: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین