پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل با اشاره به اجرای عملیات پروژه بزرگراه دامغان- معلمان گفت: این بزرگراه ۲۰۰کیلومتر مسیر شمال به جنوب را کاهش می‌دهد.

شعار سال: خیرالله خادمی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه بزرگراه دامغان-معلمان با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان اینکه اجرای پروژه این بزرگراه با کاهش ۲۰۰ کیلومتری، ترانزیت کالا و مسافر، بنادر شهید رجایی و بندرعباس در جنوب کشور به بنادر بندر ترکمن و دریای خزر را سبب می‌شود، بیان کرد: اجرای این طرح در زمره اولویت‌های دولت است.

وی اضافه کرد: تکمیل بزرگراه دامغان- معلمان، کریدور شمال به جنوب و ترانزیت ورودی از بندر شهید رجایی و بندر عباس را از طریق مسیر سیرجان- اردکان به دامغان و سپس بنادر شمالی کشور میسر می سازد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث قطعه نخست باند دوم محور دامغان- معلمان به طول ۵۵ کیلومتر و با اعتبار ۶۴۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، اظهار داشت: استان سمنان با توجه به قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خادمی تصریح کرد: احداث کریدور شمال به جنوب کشور در کنار احداث بزرگراه دامغان- معلمان به عنوان پروژه مهم و ملی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تعریف شده و با این نگاه اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری آن اختصاص خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با جدیت و تلاش پیمانکار پروژه بخشی از احداث بزرگراه دامغان- معلمان تا پایان سال ۹۷ تکمیل و اتمام پروژه تسریع شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور از صبح امروز با سفر به استان سمنان از محور سمنان- فیرزکوه، تقاطع غیر همسطح مومن آباد- سمنان، محور در دست ساخت بزرگراه دامغان- معلمان، محور شاهرود- آزاد شهر و تقاطع غیر هم‌سطح مجن بازدید کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 مرداد 97، کد مطلب: 4357085، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
البته اگر هرچه زودتر افتتاح بشه:))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
خیلی خبر خوبیه برای وقت و محیط زیست هم بسیار مفیده
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
با کاهش راه ها احتمال تصادفم کمترخ البت هانقدری که عوئارض میکیرن کسی رغبت نمیکنه بره م.ق71
ناشناس
Germany
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
پروژه ی خوبیه. منم امیدوارم زودتر افتتاح شه و باعث سهولت رفت و آمدها بشه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین