پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۹۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی و استاندارد سازی سرعت گیر های موجود در شهرها و برخی روستاهای استان ضروری است.

شعار سال: عزیز فیلی بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای فنی استان افزود: برخی از دهیاران استان به صورت خودسرانه در برخی روستاها سرعت گیر نصب کرده اند که این امر خطرات بسیاری را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: عمق شیارهای لغزنده عرضی در برخی نقاط استان استاندارد نیست و موجب آزار و اذیت مردم ساکن در حاشیه جاده‌های اصلی شده استفیلی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور بخشنامه ای را در زمینه ساماندهی سرعت کاه‌ها و شیارهای لغزنده عرضی به استانها ابلاغ کرده و به استان ما نیز ابلاغ شده است.

وی همچنین با اشاره به بحث تعدیل قانونی تصریح کرد: استفاده بهینه ادارات از ظرفیت قانونی تعدیل موجب تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی خواهد شد.

فیلی افزود: تعدیل شرایط عمومی پیمان به عنوان یک ظرفیت قانونی باید از سوی دستگاه‌های اجرایی استان مورد استفاده بهینه قرار گیردوی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که دارای طرح های عمرانی فراوان هستند، باید از این ظرفیت قانونی استفاده کرده که طرح ها بهتر و سریعتر اجرایی شود.

فیلی افزود: دستگاه های اجرایی اسامی طرح های عمرانی خود که مشمول بحث تعدیل هستند را هرچه سریع‌تر ارائه داده تا این طرح ها از سوی دولت مورد حمایت قرار گیرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 مرداد 97، کد مطلب: 4356152، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
این سرعت گیر هاتون تو تموم شهر ها داره پدر جلوبندی ماشین رو در میاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین