پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع رزمندگان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: باید به این امر آگاه بود که مشکلات اقتصادی موجود در کشور ما مقدار زیاد آن به تحریم بستگی ندارد و به نوع مدیریت خود ما در داخل کشور مربوط است.

شعار سال: نشست سیاسی رزمندگان سپاه صاحب الأمر(عج) با حضور سید مرتضی نبوی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان برگزار شد.

دراین نشست سید مرتضی نبوی ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه کرامت بیان کرد: خداوند نعمت بزرگی را به کشور ما عطا کرده است که بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان در کشور عزیز ما قراردارد و ما خداوند را برای این نعمت بزرگ شاکر هستیم و از خداوند منان می خواهیم کشور ما و ملت ما را در پناه معنوی این بزرگواران محفوظ بفرماید.

نبوی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای کشور از جانب دشمنان از ابتدای انقلاب تا به امروز اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا در ستیز با جمهوری اسلامی ایران بوده است و اقدامات بسیاری برای مقابله با جمهوری اسلامی انجام داده که مهم ترین این اقدامات تحمیل جنگ هشت ساله ایران و عراق بود که با کمک خداوند و عنایات امام عصر (عج) توانستیم دوران دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: این اتفاق بزرگ یک ذخیره بسیار مهم برای انقلاب اسلامی و تجربه ای با ارزش برای سپاه پاسداران شد که بالندگی خود را پیدا کرد و یک پایگاه محکمی برای دفاع از کشور و دفاع از انقلاب و حتی حفظ این پایگاه در منطقه خاورمیانه شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بعد از دفاع مقدس، آمریکا و غربی ها به این نتیجه رسیدند که با تهدیدات نظامی نمی توانند با عزم و اراده ملت انقلابی ایران مقابله کنند لذا هدفگذاری کردند تا از داخل کشور با انقلاب اسلامی مقابله کنند و تصور کردند که با اعمال تحریم در زمینه های مختلف می توانند انقلاب را تحت فشار بگذارند.

دکتر نبوی با اشاره به این که بیشتر مشکلات اقتصادی کشور به تحریم وابسته نیست تصریح کرد: باید به این امر آگاه بود که مشکلات اقتصادی موجود در کشور ما مقدار زیاد آن به تحریم بستگی ندارد و به نوع مدیریت خود ما در داخل کشور مربوط است.

وی تاکید کرد: مهم ترین اقدام برای برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود در کشور بهبود فضای کسب و کار در داخل کشور است، اگر این اقدام صورت گیرد ما یک جهش بزرگی در اقتصاد خواهیم داشت و دیگر تحریم ها علیه کشور ما کارساز نخواهد بود .

وی با اشاره به نوسان قیمت سکه و ارز در کشور تصریح کرد: متأسفانه در یک ماه گذشته شاهد رشد بی سابقه قیمت سکه و ارز در کشور بوده ایم که برای کنترل بی ثباتی در این بخش نیازمند اتخاذ تصمیمی منطقی و مناسب از جانب مسئولین کشور هستیم لذا امیدواریم سران سه قوه با همکاری و هماهنگی یکدیگر تدابیر مناسبی را برای کنترل قیمت سکه و ارز اتخاذ کنند تا هرچه سریعتر بی ثباتی در قیمت سکه و ارز از بین برود.

عضو مجمع مجمع تشخیص مصلحت نظام درپایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با اتحاد و همدلی مردم و مسئولین کشور بتوان مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور را بهبود بخشید .

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بسیج، تاریخ انتشار 3 مرداد 97، کد مطلب: 9039325، www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ما هم همین رو داریم فریاد میزنیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین