پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
معاون توسعه و منابع معاونت علمی رئیس جمهور گفت: در بخش فعالیت‌های دانش‌بنیان مشکل اعتباری نداریم اما باید با مدیریت مناسب از این منابع در زمینه‌های تولیدات دانش‌بنیان استفاده کنیم.

شعار سال: علیرضا دلیری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای عالی علم و فناوری استان کرمان اظهار کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور بستر علم و دانش و دوری از فعالیت‌های قدیمی و سنتی است.

وی افزود: ما باید با دنیا هماهنگ باشیم و علم و دانش خود را به روز و هماهنگ با کشورهای توسعه یافته بکنیم.

دلیری گفت: برای پیشرفت دیگر دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند پاسخگو باشند و قطعا بخش خصوصی با نگاه محاسباتی این فعالیت‌ها را پیگیری خواهد کرد.

وی بیان داشت: برای پیشرفت در اقتصاد باید به نخبگان توجه کنیم و به جوانان اعتماد داشته باشیم زیرا نخبگان جوان تحول آفرین هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی رییس جمهور گفت: بستر اقتصادی کرمان با سایر استان‌های کشور متفاوت است زیرا دانش منابع انسانی را داراست و از نظر نخبه جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شویم.

دلیری ظرفیت آموزش استان را بسیار بالا دانست و افزود: شهرستان‌های ما از ظرفیت آموزشی بسیار بالایی برخودار هستند و ما دانشگاه‌های بسیار متعددی در استان داریم که باید در جهت ایجاد اشتغال همراه با فعالیت‌های آموزشی تلاش کنند.

وی یادآور شد: ما در استان ظرفیت‌های لازم را برای ایجاد شرکت‌های بزرگ داریم که باید لینک ارتباطی آن ها را داشته باشیم.

دلیری تصریح کرد: در بخش فعالیت‌های دانش‌بنیان مشکل اعتباری نداریم اما باید با مدیریت مناسب از این منابع در زمینه‌های تولیدات دانش‌بنیان استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی رییس جمهور گفت: در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان روستایی ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده‌ایم همچنین با ۱۲ بانک مذاکراتی انجام شده تا وام‌ها در اختیار متقاضیان با حداقل معطلی برای دریافت قرار بگیرد.

وی گفت: سود تسهیلات در نظر گرفته شده برای بخش صنعت ۱۲ درصد و برای بخش کشاورزی ۱۰ درصد محاسبه شده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کد مطلب: 4357834، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین