پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۴۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ایجاد 30 طرح با 84 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه کشاورزی در استان اردبیل خبر داد.

شعارسال: محسن مصطفایی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، گفت:۳۰ طرح در حوزه کشاورزی با ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات و با اشتغالزایی برای ۴۹ نفر در استان ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح در سطح استان بیش از 84 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که امیدواریم با پرداخت به موقع این تسهیلات و همکاری و مشارکت هر چه بیشتر بانک‌ها بتوانیم زمینه راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را فراهم آوریم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به طرح‌های تصویبی در این حوزه در استان افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های پرواربندی گوساله، پرواربندی بره،تاسیس کارخانه خوراک دام و طیور، ارائه خدمات مشاوره‌ای فنی اصلاح نژادی،صنعت پرورش و گسترش کشت گیاهان دارویی، توسعه کشت زعفران وخرید کمباین بوده که با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه برای توسعه اشتغال نیز در این حوزه‌ها ایجاد می‌شود.

مصطفایی تصریح کرد:برای دستیابی به اهداف اشتغال در کوتاه‌مدت دولت از طرح‌های زودبازده حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و تلاش و جدیت بر این است تا با ارائه تسهیلات در این حوزه زمینه برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره‌وری و تولید در طرح‌های اشتغالزای کشاورزی فراهم شود.

وی گفت: کشاورزان و روستاییانی که علاقمند به دریافت تسهیلات در این حوزه و اجرای طرح اشتغالزایی هستند می‌توانند در سامانه کارا ثبت‌نام کرده و با ارائه طرح توجیهی و تائید آن، مجوزهای لازم را دریافت کرده و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند تا بتوانند طرح اشتغالزا و تولیدی خود را راه‌اندازی کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1397 ، کد خبر: 6611706 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
مگه اینکه به بحران بخوریم تا اقایون در زمینه کشاورزی به فکر بیفتن
ناشناس
Germany
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
معمولا طرح های کشاورزی جواب میده. البته اگه به کم آبی رو بحرانی تر نکنه
م.ا75
ناشناس
Norway
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
الان چهل سال تز عمر انقلاب میگذره تارزه اقایون یادشون افتاده که باید برای کشاورزی وقت بگذارن
مگه مهمتر از غذای مردم وجود داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین