پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل زیر‌ساخت‌های اربعین در ایلام اختصاص یافته است.
شعار سال: قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل زیر‌ساخت‌های اربعین در ایلام اختصاص یافته است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی  استاندار ایلام پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت: اختصاص 300 میلیارد تومان به تکمیل زیر‌ساخت‌های اربعین در ایلام اختصاص یافته است.

استاندار ایلام گفت: زیر‌ساخت‌های اربعین آماده شده است و برای تکمیل کامل این زیر ساخت‌ها 300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اربعین تزریق که انشاالله مشکلی از نظر اعتباری در تکمیل زیر ساخت‌ها وجود نداشته نباشد.

وی بر‌طرف‌کردن مشکل نقاط حادثه‌خیز مسیر مهران به ایلام که خط اصلی تردد زائران اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: 170 میلیارد تومان برای اصلاح  و بر‌طرف‌کردن نقاط حادثه خیز محور ایلام به مهران در نظرگرفته شده ‌و 36 کیلومتر از این مسیر تا اربعین آماده بهره‌برداری می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اختصاص 300 میلیارد تومانی برای پروژه‌های  قلاجه‌، تونل کبیرکوه‌، مسیرهای ارتباطی ایلام به مهران، تونل جاده مرزی مهران‌، بیمارستان 365 تخت خوابی ایلام خاطر نشان کرد: امسال با استفاده از اعتبارات ملی موفق به اخذ اعتبارات تکمیل زیر‌ساخت‌های اربعین شده‌ایم.

استاندار ایلام تامین امنیت و توافق امنیتی و ارائه خدمات در اربعین امسال را یادآور و تصریح کرد: در توافق با استاندار استان واسط توافقنامه‌های لازم در این ارتباط انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7 مرداد 1397، کدخبر: 6614510 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین