پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
رئیس شورای شهر اراک در حضور اله داد مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: لازم است قبل از قطعی برق اطلاع رسانی صورت گیرد تا مشترکان و صنایع مختلف آسیب کمتری ببینند.
شعار سال: رئیس شورای شهر اراک در حضور اله داد مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی گفت: لازم است قبل از قطعی برق اطلاع رسانی صورت گیرد تا مشترکان و صنایع مختلف آسیب کمتری ببینند.

فلک افلاکی در خصوص قطعی مکرر برق گفت:قطع برق در مکان‌هایی که فعالیت آنها مانند گلخانه‌داران،  دامداری‌ها،مراکز  خوراک دام و طیورو... به صورت مستقیم وابسته به برق است، قطعی  برق آنها را متضرر کرده  و بهتر است ساز وکاری چیده شود تا قبل از قطعی خبردار شوند.

وی همچنین گفت: در قسمت شهرک های صنعتی اراک نیز قطعی داریم پیشنهاد می شود زمان قطعی برق صنایع بزرگ استان هم با هماهنگی خانه صنعت و معدن استان به صورت پیامکی اطلاع رسانی  شود.

رئیس شورای شهر اراک در پایان گفت: در  اراک مشاهده می شود بسیاری از ساختمان ها و برج ها در نمای خود از روشنایی و به طبع از جریان برق استفاده می کنند اگر بتوانیم یک همکاری دوسویه بین شهرداری و اداره برق ایجاد کنیم که به سازندگان این ساختمان ها تسهیلات داده شود تا در تامین بخشی از برق خود(مثل مشاعات و نمای ساختمان)  پنل های خورشیدی تهیه کنند و بر بام خانه نصب کنند باعث می شود در مصرف برق صرفه جویی قابل توجهی صورت گیرد و هم الودگی زیست محیطی کمتر می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 7 مرداد 1397، کدخبر: 649760 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین