پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: ‌اکنون حدود ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان قابلیت این را دارند که محصولات بالادستی را برای برندها و صنایع دیگر تولید کنند.

شعار سال: مسعود مهدی‌زاده مقدم گفت: بخش خصوصی در سال‌های اخیر در حوزه برندسازی تلاش خود را انجام داده و اکنون نیازمند ورود حمایت‌گر و تسهیل‌گر دولت در برندسازی و حمایت از این حوزه هستیم. ما به ‌عنوان بخش دولتی باید در کنار بخش خصوصی در موضوع برندسازی به‌عنوان نیاز امروز دنیای صنعت و تجارت ورود کنیم و از همه قابلیت‌های بخش خصوصی و دولتی برای گسترش و رشد در این موضوع باید استفاده شود.

مهدی‌زاده یادآور شد: تاکنون اتفاقات خوبی در حوزه برندسازی در استان رخ داده اما با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و حضور پررنگ بخش خصوصی در استان، این عملکرد هنوز به‌طور کامل قابل‌قبول نیست و باز هم در زمینه بازاریابی و فروش که یک پای کار در برندسازی است، نیازمند کار بیشتری هستیم و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی باید در ارائه مشاوره‌های بازاریابی و برندینگ حتی به شکل مادی کمک کنند و مسوولان استانی توجه دستگاه‌های دولتی در مرکز برای حمایت از صنعتگران استانی در زمینه برندسازی را جلب کنند.

وی با تاکید بر لزوم صدور هر چه سریع‌تر مجوز تولید بدون کارخانه به دلیل تاثیرگذاری این موضوع در عملکرد مطلوب برندهای استان گفت: تولید بدون کارخانه در حال اتفاق است و مشکل در صدور مجوز است. اکنون طرحی در این خصوص آماده شده و در وزارتخانه در حال طی مراحل است. اگر این مجوز صادر شود، فردی که صاحب برند است می‌تواند با طراحی و مهندسی و بازاریابی محصول خود را به پیمانکار بدهد تا تولید کند. با این‌کار از ظرفیت خالی صنایع موجود هم استفاده می‌شود و صاحب برند سرمایه خود را به جای اینکه صرف خرید ماشین‌آلات صنعتی کند، صرف سرمایه در گردش کرده و می‌تواند حجم بیشتری از محصول تولیدی خود را به بازار ارائه کند و حضور پررنگ‌تری در بازار داشته باشد. از طرفی با پرشدن ظرفیت کارخانه‌ها نیاز به اشغال هم ایجاد می‌شود و اگر مجوز این‌کار رسمیت پیدا کند بسیار اثرگذار خواهد بود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 7 مرداد 97، کد مطلب: 3419706، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین