پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
درمانگاه تامین اجنماعی سقز با توجه به حجم بالای ارباب رجوع همیشه یکی از مراکز مورد نقد بوده است. برخورد غیرحرفه‌ای و کلام طلبکارانه برخی از عوامل این درمانگاه (حتی در ساعات اولیه صبح) گاها به حدی می‌رسد که این تصور را به وجود می‌آورد که بیمار به حریم و ملک شخصی این افراد تجاوز کرده است.
شعار سال : درمانگاه تامین اجنماعی سقز با توجه به حجم بالای ارباب رجوع همیشه یکی از مراکز مورد نقد بوده است. برخورد غیرحرفه‌ای و کلام طلبکارانه برخی از عوامل این درمانگاه (حتی در ساعات اولیه صبح) گاها به حدی می‌رسد که این تصور را به وجود می‌آورد که بیمار به حریم و ملک شخصی این افراد تجاوز کرده است.
*از هر مکان و هر فردی باید به اندازه ظرفیت آن انتظار داشت و از آن کار کشید. اگر درمانگاه تامین اجتماعی گنجایش این میزان مراجعه کننده را ندارد می‌توان ظرفیت پذیرش را محدود کرد.
*هر فردی در هر جایگاهی بسته به نوع شغل و خدمتش حقوق و مواجبی دریافت می‌کند؛ روا نیست که مسائل شخصی مخل خدمت رسانی در محل کار باشد. این افراد بایستی توجه داشته باشند کسب روزی حلال شان در گرو خدمت رسانی صحیح در محل کار است.
**امام علی (ع) به یکی از کارگزارانش می فرماید: کاری که بر عهده توست طعمه تو نیست، بلکه بر گردنت امانت است. آن که تو را بدان گمارده، نگهبانی امانت را به عهده ات گذارده است.
*بدون شک بیمارستان مکانی است که دردمند در جست و جوی تسکین بدان مراجعه می‌کند. با این توصیف انتظار می‌رود کادر و عوامل این مکان با علم و آگاهی به شرایط شغلی خود انتخاب شوند و در جهت خدمت رسانی برآیند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیل آگاپرس ، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1397 ، کدخبر: - ، agapress@‏
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین