پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: میزان شیوع ایدز در هرمزگان دو برابر میانگین کشوری است.

شعار سال: بهروز اکرمی ظهر کارگروه سلامت و امنیت غذایی هرمزگان بیان داشت: میزان شیوع ایدز در هرمزگان نسبت به کشور دو برابر است و باید مردم نسبت به این موضوعات آگاه شوند تا شاهد افزایش آمار ایدز در استان نباشیم.

وی عنوان کرد: به دنبال تخصیص اعتبار از وزارت کشور برای گسترش کمپ ماده ۱۶ در استان هرمزگان است تا بتوانیم معتادان متهجر را جمع آوری و یکی از عوامل شیوع ایدز را کنترل کنیم زیرا ۶۱ درصد شیوع این بیماری تزریق معتادان است.

به گفته اکرمی، فرمانداران و بخشداران هم در بحث جمع آوری معتادان در شهرستانها باید جدیت بیشتری داشته باشند و همه دستگاههای استان در خصوص همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اطلاع رسانی با جدیت ورود کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: گروه های پرخطر مانند ملوانان و مسافرانی که به سفرهای خارجی می روند باید آگاهی بیشتری نسبت به عوامل انتقال ایدز داشته باشند.

اکرمی با بیان اینکه انتقال ایدز از طریق آمیزش و موارد جنسی در هرمزگان هم نسبت به کشور دو برابر است، اظهارداشت: کمیته اطلاع رسانی وظیفه سنگینی در امر آگاه سازی مردم نسبت به بیماری ایدز و راههای انتقال این بیماری دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 8 مرداد 97، کد مطلب: 4360947: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
باید در این استان درباره این مسایل اموزش های لازم و وافی به صورت عام اموزش داده شود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین