پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۵۰۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار از پشت‌پرده مشکلات و موانع تأمین مواد اولیه بسیاری از تولیدکنندگان برای نیازهای روزمره‌شان خبر داد

شعارسال:نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار از پشت‌پرده مشکلات و موانع تأمین مواد اولیه بسیاری از تولیدکنندگان برای نیازهای روزمره‌شان خبر داد.

علی‌اصغر آهنی‌ها، نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه، اظهار کرد: اخیراً بسیاری از تولیدکنندگان درخواست تأمین مواد اولیه را در سامانه نیما ثبت کرده‌اند اما موفق به دریافت حتی یک دلار نشده‌اند.

وی افزود: تأمین مواد اولیه بخش‌های تولیدی در گروه دوم کالایی قرار دارد اما با وجود انجام تمام مراحل قانونی و اخذ تأییدیه‌های لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت اما هنوز موفق به دریافت ارز مورد نیاز نشده‌ایم.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار تاکید کرد: مسئولان اقتصادی باید سریعاً نسبت به تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان برای گردش کار و تولیدشان اقدام کنند، قطعاً اگر بخش‌های مولد اقتصادی از گردش خارج شوند، امکان بازگرداندن آنان بسیار دشوارتر خواهد بود.

آهنی‌ها گفت:‌ بسیاری از تولیدکنندگان برای تأمین مواد اولیه و نیازهای روزانه خود دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه برای تأمین ارز مورد نیاز خود در سامانه نیما درخواست را ثبت کرده‌ایم، گفت: با وجود اخذ تمام تأییدیه‌های لازم حتی یک‌دلار برای واردات مواد اولیه تا این لحظه اختصاص داده نشده است و این مشکل همچنان ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 8مرداد97، کدخبر: 410697 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
حیف که مواد اولیه رو همش نمی تونیم از منابع داخلی تامین کنیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
دولتمردا هم که تو این وضعیت بجای پاسخ گویی دارن می رن خارج
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
ا.ف75
خداییش به قول این دوستمون حجم زیادی از افراد دولت دارن کوچ میکنن کشورای خارجی! تکلیف ما مردم عادی چیه الان؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین