پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با وجود نابسامانی بازار ارز هیچ گونه افزایش قیمتی در بسته سفرهای عتبات عالیات نداشتیم.
شعار سال : مرتضی آقایی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: با وجود نابسامانی بازار ارز، هیچ گونه افزایش قیمتی در بسته سفرهای عتبات عالیات نداشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط فعلی که اوضاع بازار ارز با نابسامانی روبرو است، خوشبختانه هزینه سفر به عتبات عالیات با ارز دولتی تامین می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه دریافت ویزای زائران سفر به عتبات ۱۷۰ هزار تومان تمام می‌شود و هیچ یک از خدمات مورد ارائه با مسئله افزایش قیمت مواجه نیست.

آقایی همچنین یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها هم اکنون قیمت سفرهای ارزان قیمت مبلغ ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان تمام می‌شود و قیمت سفرهای هوایی به عتبات عالیات نیز یک میلیون و 850 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: همچنان به مردم توصیه می‌کنیم که برای سفر به عتبات عالیات در کاروان‌های مجاز دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت ثبت نام کنند و در نظر داشته باشند که کاروان‌های غیرمجاز فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای برای زائران هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1397 ، کدخبر:6615683  ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
از نون مردم بزنین که یه سری می خوان برن حج پول بریزن جیب سعودی ها
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
از نون مردم بزنین که یه سری می خوان برن حج پول بریزن جیب سعودی ها
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
ا.ف75
واقعا باورم نمیشه تو این گرونی ها چرا باید سفر به این نقاط ارزون تر بشه:)
ناشناس
Greece
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
درجواب دوست خوبم باید بگم که عتبات عالبات مربوط به حج نیست به کربلای معلی گفته میشه
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین