پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۵۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
باتوجه به اینکه کمتر از دوماه به اتمام قرارداد بیمه طلایی(بیمه آتیه سازان)با عزیزان فرهنگی باقی مانده است و این بیمه از عید تا حال(8مرداد) پرداختی نداشته است نگرانی حاصل شده است که این مهلت قرار داد به سر آید ولی مطالبات پرداخت نشود آیا مسئولین در جریان هستن و نسبت به احقاق حق زیر مجموعه خویش در این مورد اقدام کرده اند؟
شعار سال :باتوجه به اینکه کمتر از دوماه به اتمام قرارداد بیمه طلایی(بیمه آتیه سازان)با عزیزان فرهنگی باقی مانده است و این بیمه از عید تا حال(8مرداد) پرداختی نداشته است نگرانی حاصل شده است که این مهلت قرار داد به سر آید ولی مطالبات پرداخت نشود آیا مسئولین در جریان هستن و نسبت به احقاق حق زیر مجموعه خویش در این مورد اقدام کرده اند؟

** با توجه به اینکه بیمه ایران نیز در اواخر سال 91تا اردیبهشت 92که باوجود کسر حق بیمه تکمیلی از فیش فرهنگیان ، در ماههای پایانی، هیچ یک از مطالبات را پرداخت نکرد وتمام حق همکاران( که مطمعنا رقم بسیار بالایی می شد) بی جهت توسط این بیمه پایمال شد. نگران بیش از پیش حاصل شده .

** تقاضا داریم مسولین به ویژە معاون عدم پشتیبانی جناب الهیار قبل از اینکه مدت قرار داد بیمه آتیه سازان نیز به اتمام برسد و اعتراضات نتیجه ایی ندهند به موضوع رسیدگی کنند تا سرگذشت قبل تکرار نشود.

باتشکر

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از کانال اخبار فرهنگیان ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین