پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۵۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: پرونده 13 تعاونی مسکن استان برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی آنها به دادگستری ارسال شده است.
شعارسال: مسعود بابایی افزود: با توجه به ساختار و شرایط حاکم بر برخی تعاونی های مسکن نمی توان امیدوار بود به این زودی مشکلات آنها حل شود.

این مسئول گفت: حل و فصل مشکلات تعاونی های مسکن کار سنگینی است و ای کاش بهتر بود که دولت ها خود را با این مسائل درگیر نمی کردند.

وی با اشاره به وجود پیچیدگی های فراوان در خصوص مشکلات بعضی از تعاونی های مسکن قزوین،اضافه کرد: تعدادی از پیمانکاران تعاونی ها براساس رای مرجع قضایی ورشکسته اعلام شده و مشکل آنها بسیار حادتر است و نمی توان با یک و دو جلسه وضعیت آنها را تعیین و تکلیف کرد.

بابایی ادامه داد: برای حل مشکل تعاونی های مسکن به یک تصمیم گیری ضربتی و خارج از حیطه وظایف اداره کل تعاون،کار و رفاه نیازمند هستیم چرا که این دستگاه به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر نمی آید.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: اگر این روند ادامه یابد طی سال های آینده شاهد مشکلات جدیدی در تعاونی های در حال ساخت استان خواهیم بود چون از یک سو قیمت مصالح هر روز افزایش یافته و از سوی دیگر اعتماد به اعضای هیات مدیره و حتی استقبال برای عضویت در هیات مدیره ها نیز کاهش می یابد.

این مسئول ادامه داد: می توانیم تعاونی هایی را که مشکل آنها قابل حل نیست به قرارداد سه جانبه تبدیل کنیم تا با حضور دستگاه های توانمند از قبیل اداره کل راه و شهرسازی با سرعت بیشتر برای ساماندهی و حل مشکلات آنها اقدام شود.

وی اظهار داشت: البته قزوین نسبت به سایر استان ها مشکلات کمتری را در بخش تعاونی های مسکن دارد اما باید راهکاری اساسی برای حل معضلات در این بخش اندیشید.

بابایی خاطر نشان کرد: برای حل مسایل 90 تعاونی استان امسال 16 نشست برگزار شده و به مشکلات آنها از جمله در حوزه مربوط به آسانسور رسیدگی شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9مرداد 1397 ، کدخبر: 82986525،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75

توی این تعاونی های مسکن داره چی میگذره واقعا! همه جای کشور رو فساد گرفته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
دستگاه قضا تا بخواد رسیدگی کنه آدم پیر میشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
بعدش هی مییگن ما مسکن مهر دادیم ما تلاش کردیم جوون مردن به لب رسوندین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین