پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
حل مشکلات اقتصادی مردم باید به کمک دولت رفت و دولت نیز باید از همه ظرفیت های کشور بویژه ظرفیت های بالای مردمی نهایت استفاده را بنماید تا بتواند توطئه آمریکا را خنثی کند.

شعارسال: دکتر علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس طی یادداشتی در صفحه شخصی اش پیرامون اوضاع اقتصادی فعلی و همچنین اولویت های دولت نوشت:

آمریکا بدنبال ایجاد شکاف میان ملت و حاکمیت در جنگ اقتصادی است و با تحلیل غلط و عدم شناخت پایه های مستحکم نظام اسلامی و روحیه دشمن ستیزی مردم رشید ایران تلاشش را بر افزایش فشار اقتصادی به مردم، ایجاد نارضایتی و توسعه آشوب و ناامنی در ایران متمرکز کرده است.

فرمانده اقتصادی کشور دولت است و بیان عبور از دولت خطای بسیار بزرگی است و فراتر از آن پیگیری انتقام از خطاهای گذشته دولت نیز امروز جفاست، باید اصلی فرعی نمود و به اساس تهدیدات دشمن پرداخت.

پاسخگو نمودن دولت، نقد کارشناسی و دقیق و ارایه طریق برون رفت از معضلات اقتصادی به مسئولان کشور و توضیح دایمی به مردم امید آفرین و راه گشاست.

حل مشکلات اقتصادی مردم باید به کمک دولت رفت و دولت نیز باید از همه ظرفیت های کشور بویژه ظرفیت های بالای مردمی نهایت استفاده را بنماید تا بتواند توطئه آمریکا را خنثی کند.

دولت اگر بخواهد، ان شاءالله حتما می تواند در این شرایط نیز کشور را بخوبی اداره کند به شرطی که مسئولان و مردم با یک دلی و تکیه بر اراده پولادین خود برپایه اتکا به الطاف الهی بدنبال:

- صرف نقدینگی در امور زیربنایی و مثمر باشد

- تشدید نظارت و مبارزه قاطعانه با فساد اقتصادی را در اولویت دنبال کنند

- رونق تولید بخصوص تولیدات صادرات محور و تامین کننده کالاهای اساسی مد نظر قرار گیرد

- مدیریت بازار ارز و کاهش اتکا به دلار فعالانه صورت پذیرد

- توسعه تعاملات دوجانبه با سایر کشورها بویژه با همسایگان بطور ویژه و براساس مزیت های نسبی دو طرف پیگیری شود

- تامین با ثبات نیازهای ضروری مردم و ایجاد ثبات اقتصادی از اهم امور قرار گیرد

و به مبارزه با تنبلی مصرف زدگی و اشرافیگری عنایت خاص شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1397 ، کدخبر: 631290، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
یعنی دولت نمی خواهد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین