پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ویزیت سالانه نزدیک به دو میلیون بیمار در اورژانس بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کلینیک‌های این استان خبر داد.

شعارسال: قدرت اخوان‌اکبری عصر پنجشنبه در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت، درمان، بهداشت و... این استان در قالب طرح تحول سلامت افزود: از اهداف مهم طرح تحول سلامت ارتقا کیفی و کمی سلامت استان بود که در این خصوص هم اکنون رضایت شهروندان به بیش از ۹۱ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه پس از اجرای طرح تحول سلامت مردم به جای پرداخت ۳۳ درصد هزینه بیمارستان، حدود ۷.۵ درصد آن را می پردازند، یادآور شد: هزینه کرد ۱۷۰ میلیارد تومانی برای طرح تحول سلامت یکی از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به ویزیت سالانه بیش از یک میلیون نفر در اورژانس بیمارستان ها و مراکز درمانی و۸۵۰ هزار نفر در کلینیک ها ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر نیز در مراکز درمانی بستری و از خدمات مطلوب و رایگان درمانی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه در طی این طرح علاوه بر افزایش خدمات درمانی و بهداشتی، شاهد توسعه و رشد مراکز درمانی و بیمارستانی در استان بوده ایم، به راه اندازی درمانگاه MS و فلوشیب شبکیه در بیمارستان علوی، راه اندازی مرکز امام رضا (ع) با ۱۰۸ تخت، افتتاح بخش ام آرآی دوم دانشگاه و داروخانه دانشکده اشاره کرد.

اخوان‌اکبری عنوان کرد: مرکز ناباروی مرکز رشد، ایجاد رشته کارشناس ارشد پرستاری ویژه و بلوک های زایمانی، CT اسپیرال علوی، CT آنژیوگرافی، رادیوتراپی، شیمی درمانی امام از دیگر موارد مهم قابل عرض به مردم استان در قالب طرح تحول سلامت است.

وی با بیان اینکه در طی اجرا این طرح ۴۰ هزار زایمان طبیعی رایگان نیز در مراکز درمانی استان ثبت شده است، بیان داشت: همچنین تخت های دیالیز و خدمات به اینگونه بیماران افزایش یافته چنانچه هم اکنون۱۱۰ تخت دیالیز فعال به ۵۱۲ بیمار دیالیز خدمت رسانی می کنند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در بحث ارائه خدمات اورژانسی نیز میانگین رسیدن به بالین بیمار در شهر به شش دقیقه و در جاده به ۱۲ دقیقه رسیده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 4364193،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا خدا خیرشون بده! نور محسوب میشن برای دیدگان خانواده های بی پول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
چه خدمات خوبی برای بیماران و برای زایمانها در این شهر وجود داره
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
این دانشگاخ های علو پزشکی واقعا نعمتین برای مردم کم درامد
ناشناس
United Arab Emirates
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
با افتخار میزینی رایگان از اونایی که خدمات گرفتن باید پرسید راضی بودن یانه خیلی ها بخاطر هزینه های سنگیم مجبورن هر وقت با بیشترین کیفیت خدمات رایگان دادین افتخار کنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین